Ik heb het vanmorgen nog uitgeprobeerd... een testje van persona in de houder van de digi van cb... en 2 knalstreepjes op de test en op de houden ZWANGER
Dat klopt niet bij n cyclus van bijv 49 dagen kan je ook 14dpo ongi worden. Het eerste deel varieert. Ik ben altijd 14dpo ongi en m'n cyclus is nooit 28dagen
Bij mij was dit ook laatst met 5 weken. @bezigbijtje Het kan wel dat een ovulatietest mooi streepje geeft als je HCG in je urine heb zitten. Meis die zwangerschapstest van jou lijkt wel licht positief klinkt ook allemaal wel alsof je echt zwanger ben, spannend zeg! Nog 3 daagjes voor mij tot mijn NOD. Heb je trouwens weinig slaap gehad? ik wel een keer 5 uurtjes slaap gehad en toen een daling van 37 naar 36.9 toen goed geslapen toen 37 en weer 4 uurtjes vannacht en weer 36.8 en precies op die dag toen ik maar 4 uurtjes sliep (slaap slecht) misschien komt het wel daardoor die tempratuurs daling.
Wat jammer bb marloes: ik heb dat ook eens geprobeerd maar ik kreeg een foutmelding op de Cb. Wel leuk dat hij t bij jou wel deed!!