Hallo allemaal, Wij zijn alweer aardig tijdje bezig met zwanger worden. Ik kan me meestal niet inhouden en test vaak eerder dan nod. Ik weet dat je t beter niet kan doen maar valt me op dat er hier vaak mensen als positief testen rond 10 dpo. Nu ben ik benieuwd of er ook mensen zijn die de andere kant hebben meegemaakt dus die pas later negatief testte. Zit nu zelf op 10 dpo en testte vanochtend negatief. Dit was m'n eerste ronde met gonal-f..... Hoopte heel erg dat t nu wel in een keer raak zou zijn maar ben toch bang van niet.
Ja ik ken de regels omtrent wanneer je officieel mag testen was meer benieuwd of er ook mensen zijn die pas op nod positief testen of later.....
Het ligt niet alleen aan dat het per persoon verschilt, maar zelfs ook nog per zwangerschap. Ik ben 9 keer pril zwanger geweest en mijn eerste positieve testen varieerden van 8 dpo tot en met 13 dpo. Je kunt er dus echt helemaal niks zinnigs van zeggen! (helaas)
Goed om te horen Betty ik word best onzeker als ik steeds lees oh ik testte bij 9/10 dpo al positief. Vandaag dus op 10 dpo negatief ik laat er denk ik 2 dagen tussen probeer t weer op zondag.
Sophia, ik ken het gevoel wel een beetje. Nou heb ik al een kindje maar toch elke keer als je dan leest dat iedereen 10 of 11 dpo al positief testen.. Bij de eerste had ik ook op 10 dpo al positief. en nu gisteren getest en het was negatief! We wachten helaas af. Ik hoop voor jou als nog positief over 2 dagen! x
Eerlijk gezegd denk ik toch dat de vroege testers een uitzondering op de regel zijn. Hier hoor je het vaak omdat er ook wel enorm veel vrouwen op het forum zitten. Ga je het procentueel bekijken dan zullen er meer vrouwen op of na hun nod positief testen dan ervoor. Ik heb pas op mijn nod positief getest. Ik dacht deze een week eerder te hebben en testte toen negatief. Bij de echo bleek ik een week later zwanger te zijn geworden en dat klopte dus
Zo zie je maar weer, is t toch bij iedereen anders... @ Lisa: dat gevoel heb ik soms ook wel maar je leest t zo vaak hier dat als je negatief test op 10 dpo je toch al gaat denken dat t negatief is (tenminste ik dan)....
Nee,dit klopt niet.Als je de cijfers erbij pakt dan test 55 procent van de zwangere vrouwen op 10 dpo positief met een test met een gevoeligheid vanaf 20.Dus is zeker geen uitzondering op de regel.Op 11 dpo is dat 75 procent,op 12 dpo is dat 86 procent,13 dpo 91 procent en op 14 dpo 99 procent.Bij het onderzoek is wel de eisprong zeker gesteld,dus het aantal dagen dpo klopt exact.
Ik teste 5 dagen na nod positief. Heb er voor ook niet getest maar achteraf had ik spontaan een laat ei en een late innestelling waardoor ik niet veel eerder positief zou hebben getest. Ik hoop voor je dat je een positieve test krijgt
Ik heb met gonal na 6 dagen getest uit nieuwsgierigheid hoe zo'n positieve test er uit zou zien (ivm die hormonen ) op 8dpo werd de andere kruidvattest mega mega licht.. Moest turen.. Toen op 10 dpi nog een keer getest en toen werd m'n streep elke dag weer donkerder, daardoor wist ik dat het niet meer door de gonal kwam. Ligt er natuurlijk ook aan wanneer je innesteling was
Haha ryanne ik heb echt precies hetzelfde gedaan. Dit was m'n eerste keer gonal spuiten dus was ook erg benieuwd. Helaas hier nog steeds negatief. Kan je met hormonen wel een late innesteling hebben dan? Ben nu 12 dpo....
Van gonal krijg je geen positieve test....alleen ovitrell of pregnyl Ik heb nog nooit positief getest dus kan je er niet bij helpen helaas.