Hallo meiden, Heeft hier iemand ervaring met late innesteling? Is dat mogelijk? Ik heb op 11aug een terugplaatsing gehad van 4daags cryo. Gister ochtend heb ik getest en had heel licht streepje. Amper op de telefoon te krijgen. Gister avond nog een keer getest en nu had ik ook licht streepje, maar kreeg hem wel op de foto. Vandaag is mijn NOD en had beetje bruine afscheiding gestopt. Is er mogelijkheid voor late innesteling? Vandaag heb ik niet getest. Durf het niet meer.
Een terugplaatsing van een 4-daagse cryo op 11 augustus, maakt vandaag als ik goed omreken 12dpo en gisteren 11dpo. Ik zie het streepje niet heel goed, maar denk dat er zeker mogelijkheid is voor late innesteling!
ja ik heb vandaag getest en is iets opgelopen, maar heel amper vind ik. Maar moest van ziekenhuis bloed komen prikken. Ze hebben net gebeld en heb 11hcg. Ik weet zelf dat het niet goed is, maar moet van ziekenhuis met medicatie doorgaan. Ben vandaag 14dpo
Maar waarom niet goed? Kan dat het een late innestelinge is en langzame stijging hcg toch? Moet je over 2 dagen weer prikken?
nou wij gaan morgen 5 dagen weg, dus moet pas donderdag weer prikken. Ik weet niet of dat kan met een cryo
Vandaag zou 14dpo zijn, dan verwacht je echt een duidelijkere streep, ook met late innesteling. Want juist na latere innesteling stijgt het hCG bij goede zwangerschap meestal wat sneller dan bij een vroege innesteling.
Ik hoop op een wonder voor je, ongeconcentreerde urine of een rottest, maar vrees dat het er niet goed uit ziet.
Gaan zij dat controleren dan? Ik ben ook maar een brave Hendrik en niet zo'n rebel, maar doorgaan met medicatie lijkt nu zo nutteloos.
Ik zou zeker nog niet stoppen! Ken er genoeg die echt pas na de officiële testdatum een streepje hadden. Het gebeurt niet vaak, maar het is mogelijk.
Zou niet meteen van negatieve uitgaan . Het kan echt goedkomen. Wel zou hij moeten stijgen . boven de 5 is zwanger en sommige vrouwen hebben gewoon heel weinig hcg Alles in tabel hier onder is goed . Zou zeker doorgaan met medicatie Niet zwanger minder dan 5 3 weken 5 – 50 4 weken 5 – 426 5 weken 18 – 7,340 6 weken 1,080 – 56,500 7-8 weken 7,650 – 229,000 9-12 weken 25,700 – 288,000 13-16 weken 13,300 – 254,000 17-24 weken 4,060 – 165,400 25-40 weken 3,640 – 117,000
Ik zou de medicatie zeker nog niet stoppen. Ik had op 15 dpo ook zo een heel licht streepje, uit de bloeduitslag kwam dat mijn hcg op 10 stond. Was volgens mijn arts perfect mogelijk! Moest mij niet ongerust maken, zolang het maar verdubbeld elke 48u