Oke dus een kleine backstory. Bij onze zoon kwamen we erachter dat we zwanger waren door positief blijvende ovulatietesten: Bij onze dochter ook ovulatietesten gebruikt en toen ook vlot zwanger. Nu zijn we sinds kort bezig voor baby nummer 3❤. En de rechter 2 zijn van gisteren en vandaag: Wat denken jullie?
Ohh ja dan ziet dit er heel hoopvol uit, ik ben heel benieuwd naar een zw test. Hoever ben je nu in je cyclus?
Ik heb hele lange cyclussen van 40 dagen. Zou eigenlijk vandaag mn eisprong moeten hebben als ik uitga van een Luteale fase van 2 weken. Dus kan ook zijn dat hij nog komt. Maar bij mijn zoontje was ik ook 13 dagen na begin van laatste menstruatie zwanger geraakt (op dag 13 van 40 daagse cyclus). Ben nu voor de zekerheid een zwangerschapstest aan het halen
Heel leuk voor je hoor @DN2017 maar IK WACHT NOG STEEDS ÜBERHAUPT OP NUMMER 2! Mijn beurt! Grapje hoor meid, ieder heeft zijn eigen reis. Gefeliciteerd! ♡
Jaaa duim voor je! En als ik het me goed herinner zaten wij in hetzelfde zwangeren clubje afgelopen augustus. Super leuk dat jullie er weer voor gaan, wij ook!
Maar dan kan het toch ook zo zijn dat je nu een positieve ovulatietest hebt omdat je op je piek zit en binnen 24-48u je eisprong hebt?
Dan zal ik eerder denken aan een positieve test door eisprong, het kan ook zijn dat je zwangerschapstest daardoor positief is, hou daar rekening mee
Eisprong moet inderdaad nog komen. ClearBlue Digital was negatief. Dat is eigenlijk ook wel waar ik vanuit ging dus vanavond weer even flink van bil Ja klopt! Spannend! Misschien weer in hetzelfde groepje straks hahah Ohhh ook al zo spannend! Je weet onze afspraak nog he? Als we weer in dezelfde groep komen dan moeten we afspreken
Ik dacht huh wat is dit nou voor reactie en toen las ik verder en dacht ik oooh die kennen elkaar whahah