Dag dames, Ik heb vandaag ovulatietest gedaan net 6 dagen voor mijn menstruatie. Waarom ik heb gedaan weet ik ook niet maar hij is positief😮 Heeft iemand dit ook gehad? Is kruidvat test. We willen graag derde kind en gebruik al een tijdje niks😮
Nee volgens een applicatie is mijn piek al geweest maar had niet getest. Ik las wel in een andere forum dat deze testen ook reageren op zwangerschapshormonen. Ben benieuwd.
Je ei vinden middels een applicatie is absoluut niet betrouwbaar. Je kunt alleen je ei vinden met de temperatuurmethode en/of ovulatietesten. Als jullie graag kinderen willen raad ik aan het zo snel mogelijk gezellig te maken met je partner. Veel succes!
je lichaam is geen robot die via een app je cyclus berekent. Het kan maar zo zijn dat je nu e ovulatie hebt. Je leest verhalen van vrouwen die een knal positieve test hebben en zwanger zijn. Je hoort verhalen van vrouwen die een positieve test hebben en niet zwanger zijn. Er zijn vrouwen die geen positieve test hebben en wel zwanger zijn. Kortom het zegt niets. Enige wat zekerheid geeft is een zwangerschapstest
Welke applicatie is dat die specifiek in je lichaam kan kijken? Andersom doet je lichaam ook echt niet wat een applicatie zegt dat die moet doen. Applicaties gaan uit van een gemiddelde. De kans is zeer groot dat je eisprong eerder of later is dan dat een app zegt. Het gevaar maar blind op apps te vertrouwen is......Dat je je eisprong juist misloopt! Ovulatietesten zijn veel betrouwbaarder. Die maken immers gebruik van urine afkomstig uit je lichaam. Dikke kans dat je eisprong nu binnen 48 uur na positieve ovulatietest (beide streeojes minstens even donker) komt. Ik zou dus nog maar even flink aan de slag gaan de komende dagen. En ja, als je daadwerkelijk rond je NOD zit en je hebt een knallende ovulatietest, dan is er een kans dat je zwanger bent, maar dat hoeft niet.
Ik zou het ook gezellig maken dan! Hoe is je cyclus normaal en heb je al lang geen anticonceptie gebruikt? Een positieve ovulatietest rond Nod kan wijzen op zwangerschap, dan zou een zwangerschapstest ook positief moeten zijn. Als je 6 dagen voor Nod zit is dit wel heel erg vroeg voor een positieve test
De app is enige informatie over mijn lichaam (of lichaam van gemiddeld vrouw) omdat ik al 4 jaar niet echt heb opgelet. Nu ik ovulatietest heb gevonden, gewoon geprobeerd. Ik ga maandag zeangerschapstest doen. Hopen dat het positief is🤗
ik heb ook een app gebruikt hoor maar dat werkt alleen als je echt regelmatig bent. ik heb ook ovulatietesten gebruikt en die kwamen bij mij overeen met mijn app. ongeveer 6 maanden gebruikt. maar nogmaals je moet wel heel regelmatig zijn.
Heb ik gedaan maar was negatief en dat was 6 dagen voor mijn nod. Dus ik wacht tot maandag zodat ik zeker weet of die klopt 😅
Maar aangezien je ovulatietest gister positief was en je zwangerschapstest nu negatief zou ik er vanuit gaan dat je gister je LH-piek had en dus vandaag of morgen een eisprong. Als je vervolgens uitgaat van een luteale fase van 14 dgn is je NOD pas op 29 april en niet over 5 dgn. Met een late eisprong, schuift ook je NOD op. Ik zou in ieder geval vanavond seks hebben zodat je je eisprong kunt benutten .
Ja je hebt gelijk. Ik ben wel voor het laatst 22 maart ongesteld geworden. ik ben ook altijd op tijd met ongesteld worden niet een dag later of eerder. Ben benieuwd 😍 Ik hoop dat ik echt zwanger ben😌