Ik heb zelf ook erg mijn twijfels, maar kan er nou toch niks meer aan veranderen, dus ga nu maar gewoon door en zie het over 8 a 10 dagen wel. Ga er ook absoluut niet vanuit dat ik zwanger ben, maar een beetje hoop blijft er altijd. Gelukkig krijgen we vanaf half augustus weer hulp uit het ziekenhuis, zullen dan de ronde daarop wel weer gaan starten met ivf en dan ga ik de komende ronde zeker de hele cyclus temperaturen en dan niet te vroeg starten met de utrogestan. Was deze ronde in een soort van paniek omdat ik bang was om te laat te starten, maar nu weet ik dat tot 4 dagen na je eisprong niet erg is. Laat deze ronde maar snel voorbij zijn, dan kunnen we verder. Weet dat het niks zegt door de utrogestan, maar mijn temperatuur was vanmorgen weer 36.7. Is de stijging sowieso wel genoeg voor een goede eisprong en kans op een zwangerschap? Had in het verleden na mijn eisprong nu ondertussen wel temperaturen tussen de 36.8 en 37.0...
Het kan zijn dat je temp zonder de utro nog maar 36.5 was de afgelopen dagen en dan heb je dus nog geen ei gehad. Op zich maakt de hoogte van je temp niet uit voor een zwangerschap. Zolang hij maar minimaal 0.3 graden hoger is dan je temp voor ei En dat is bij jou niet te controleren omdat je zo laat begonnen bent met tempen en je ook geen posi ovu had om te checken.
Hoop dat de komende week snel voorbij gaat, dan kunnen we weer verder! Is het trouwens altijd zo dat je temperatuur hoger wordt door de utrogestan en dan dat de utrogestan je eisprong tegenhoudt of is het mogelijk dat?
Ja de utrogesran zorgt altijd voor een verhoogde temperatuur. Ik weet niet of utro altijd een ei tegenhoud, maar weet wel dat het kan
Als mijn ei later gesprongen is dan hebben we hem toch niet benut, dus de kans op een zwangerschap is wel heel klein. Heb nog wel regelmatig krampen/buikpijn, kan dat van de utrogestan komen?
Ik heb nooit krampen gehad van de utro. Het zou dus van alles kunnen zijn (incl. Naderende eisprong). Je brengt de bolletjes vaginaal in?
Laat het maar gewoon deze ronde, alleen over ruim een week testen om het maar zeker te weten. Uiteraard, altijd.
Hoop niet dat ik net toch mijn eisprong heb gehad door de utrogestan heen, want dan heb ik geen kans om zwanger te zijn. Voelde net ineens een heel korte en felle steek in mijn onderbuik... Maar kan er nu niks meer aan doen, dus afwachten maar.
Ja dat zou jammer zijn. Door de stugge creme vd utro kunnen zaadjes niet bij de eicel komen dus hopelijk is hij toch daarvoor al gesprongen.
Hadden we nou toch zaterdag nog maar geklust, dan had ik toch nog een kans gehad... Of hadden we dan ook geen kans gehad omdat ik toen al utrogestan had gebruikt?
Maar ik heb waarschijnlijk geen eisprong gehad of nu net pas, dan is er echt geen kans. Is ook wel erg toevallig dat mijn temperatuur steeg nadat ik begonnen was met de utro, ook al heb ik het de eerste dag maar 1 keer gebruikt.
Gisteravond hebben we voor alle zekerheid toch nog maar geblust voor het geval dat het toch mijn eisprong was, maar nu is mijn temperatuur toch weer wat gedaald. Stel dat het toch een innesteling was, kan het dan dat het vrijen en klaarkomen van ons allebei een innesteling heeft voorkomen/tegengehouden? Ben daar toch wel erg bang voor. Oh, wat baal ik er toch van dat ik altijd zo onzeker ben! Maar wil natuurlijk wel een eerlijk antwoord!