Geloof er nu al niet meer in hoor, mijn temperatuur blijft maar steken tussen de 36.8 en 37.0 (vanmorgen 36.8), had echt hoger moeten zijn bij een zwangerschap toch? Mijn basale temperatuur is in het verleden altijd 36.5 geweest (laatste keer tempen is al wel lang geleden), maar nu staat hij bij FF veel lager, dat kan toch helemaal niet? Het programma is vast in de war door de utro.
Het programna is niet in de war door de utro hoor. Dat zou dan jouw lichaam moeten zijn. Maar is er geen gouden regel dat je temp boven de 37.0 moet zijn voor een zwangerschap hoor. Check maar in het zwanger temperaturenkaartjes topic. Nog even afwachten, testen en bij negatievd test stoppen met de utro.
Maar hij moet toch minimaal 0,3 graden hoger zijn dan basaal? Dat is hij nu wel, maar als ik uit ga van de 36.5 die ik altijd had echt maar net...
Maar als ik mijn eisprong wel gehad heb dan had hij nu toch inmiddels al wel meer gestegen moeten zijn? Vogels mij is er nog nooit iemand zwanger geworden met een minimale stijging. Ik weet dat ik niks anders kan doen dan afwachten, maar is zo moeilijk!
Jawel hoor. Genoeg meiden zwanger geworden met een minimale stijging. En tuurlijk ... ik blijf erbij dat je te vroeg met de utro bent begonnen want volgens dectemp methode was je ei nog niet geweest, maarja daar is nu niks meer aan te doen. De volgende ronde vanaf dag 1 gaan tempen, rectaal op hetzelfde tijdstip voor het opstaan. Dan krijg je een veel helder beeld dan he deze ronde hebt gedaan.
Zal de volgende ronde (die gaat er zeker komen) zeker vanaf het begin tempen en niet in een soort paniek te vroeg beginnen met de utro.
Mijn temperatuur was vanmorgen nog maar 36.7, dus heb niet getest. Is echt te laag, hij zal de komende dagen wel verder zakken om rond donderdag (dan is mijn nod) ongesteld te worden. Ga mezelf dan ook niet gek maken door toch een test te doen. Voel me ook helemaal niet zwanger ondanks af en toe wat kwaaltjes die waarschijnlijk van de utrogestan komen. Baal wel ontzettend, want had tegen beter weten in toch hoop gekregen...