Hoi meiden, Ik wil zelf ook gaan beginnen met ovulatietesten, wie wil en kan mij helpen hoe dit aan te pakken en vooral ook even "welke zijn goed" !? Thanks! doeg oogappel
ik kan je die van sensitest aanraden. ze zijn zeer duidelijk. die van kruidvat zou ik niet doen om te beginnen. die moet je goed kennen. bij mij zijn die negatief met 2 gelijke lijntjes terwijl dit bij andere testen wel positief is. ze zijn bij mij pas positief als de teststreep donkerder is dan de controlestreep.
misschien is Matcare iets voor jou (rechts boven op deze pagina staat een link) ze hebben een hoop aanbiedingen en morgen heb je ze al in huis... Veel goedkoper dan die van het kruidvat en vooral betrouwbaarder! Ik gebruikte deze maand de kruidvat, maar gaven bij mij vals positief, heb vandaag gelijk de Matcare besteld. Je krijgt daar ook voordeelverpakkingen incl. zwanerschapstest die je al 4 dagen voor nod kunt gebruiken en ze zijn betrouwbaar!
Ik ben ook zeer tevreden over de sensitest extra sensitive dipsticks of die met een hartje. De 'gewone' geven mijn LH piek niet duidelijk aan bij mij, maar met de extra sensitive kan ik 'm wel duidelijk vinden en ze kloppen ook! Kun je gewoon op internet bestellen en als je meteen betaald heb je ze de volgende dag in een blanco envelop in de bus. Succes!
Ik heb een keer met kruidvat getest. Daarna elke keer met sensitest. Maar bij mij zijn die testen niet heel duidelijk. De streep wordt niet even donker of donkerder dan de controlestreep. Nu heb ik de laatste keer op de 'twijfeldag' ook een test van clear blue gebruikt. (Twijfeldag is: qua cyclus en qua sensitest meest positieve dag voor ei). Die van cb is met een gezichtje bij positief en een leeg rondje bij negatief. Ik had een heel mooi lachend gezichtje!! Was zo blij met die positieve test! haha! Dus dat ga ik volgende maand weer doen: met de goedkope testen en op de twijfeldag eentje van cb uitproberen. Gewoon heeeeel duidelijk! Enige nadeel: doe van cb zijn duur...!