Kruidvat test, 2 streepjes.. maar clearblue digitaal: niet zwanger?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nina010, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Ow meiden..

Ik had al paar dagen zo'n raar gevoel en ik dacht laat ik er een testje tegen aan gooien( maar ik moet pas ongesteld worden over anderhalve week en we hebben 3 keer omveilig gevreen in de tussentijd). kruidvat test had ik nog liggen en redelijk snel zag ik een duidelijke tweede streep..!! (ik heb smiddags getest)
    Eerste wat ik dacht was klopt dit wel? ik bedoel zo vroeg al testen..kandat welZ?aangezien ik het niet vertrouwde heb ik de volgende ochtend met clearblue een test gedaan. zo'n digitaleja.. zo'n hele dure grrrr. Duurde een eeuwigheid( voor mn gevoel).. en na die minuten (denk minuut of 5) stond er duidelijk: niet zwanger.
    Je begrijpt het.. verwarring!
    Je kan toch niet vals positief testen? Ik ga vanmiddag maar weer wat kruidvat testen kopen en de komende dagen testen.
    Zijn jullie bekend met extreem vroeg positief testen?Want in mijn ogen is het extreem vroeg.. De vorige maanden hebben wij veilig gevreen en dus niet mogelijk om al langer zwanger te zijn..

x

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik test vaak al heel vroeg positief met kruidvat... bij dochterlief al dikke week voor NOD
    digitale heeft meer HCG nodig.
    maar als op kruidvat nu al streepje staat (roze hoe vaag dan ook) dan denk ik dat je toch zwanger bent.. maar ik zou dus over paar dagen opnieuw testen.

3. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Als je pas over 1,5 week ongesteld moet worden....zegt het al, he?!
    Zou wachten tot minstens 2 dagen voor NOD!

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja ik weet dat digitale later positief test maar dit was zo'n extreem gevoelige zeg maar..

ik ga idd de komende dagen nog maar wat testjes er tegenaan gooien.
    Ik baal wel ( niet van de zwangerschap als dat blijkt te zijn, ik wil dolgraag een tweede)maar de laatste weken elke avond gezellig wijntje op,ook red bulletjes.. en koffie.. veel koffie. ik kap daar meteen mee. wil geen risico lopen.
    had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan. met mauro hebben we er een jaar over gedaan.. kan daarom ook gewoon niet geloven als het idd zo blijkt te zijn!
    ik b en ook zo onregelmatig ongesteld joh.. laatste maand cyclus van 22 dagen! en de andere maanden juist weer 28 of 30. Maar als ik idd deze maand een cyclus had van 22 dagen dan kan het raak zijn... toch??

5. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ja dat begrijp ik.. mn vraag was meer naar ervaringen met extreem vroeg testen. Ik kan het namelijk bijna niet geloven.. en het zou bizar zijn als je vals test..

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Heb je een foto? :D

7. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
  8. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    de test is echt duidelijk positief.. geen camera maar trust me. hij is donkerder dan jouw foto. Ik zie dat deze positief is .. echt maar daar gaat het niet om ik bedoel.. digitaal zegt deze niet zwanger maar ook ben ik er ontzettend vroeg bij als het klopt zeg maar. is het mogelijk ( dit is wellicht een hele domme vraag) dat je met een tweede kindje sneller positief test?

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Welke digitale heb je gedaan? Die met de 3 sticks (voor 19,99) of die met indicator (1x testen) ??

Op welke cyclusdag zit je nu??

10. Lindsay33

Nee lijkt me ook niet dat ze vals positief testen en ook al zo duidelijk...!
    Heb begrepen dat CB digitaal veeeeel meer HcG nodig heeft dan KV voordat deze ZWANGER aangeeft.
    Er zijn dames die met CB pas positief testten toen KV een dikke vette streep aangaf...
    Er is dus hoop!

11. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Mijn kruidvat test was lichter dan die van hierboven en cb digi (die met 3 testen) gaf aan zwanger .... Zoveel hcg heeft digi niet nodig hoor .. Met mijn 1e zwangerschap ook niet .. toen had ik ook echt een heeeel licht streepje digi gekocht en gaf aan zwanger ...

12. Lindsay33

Zoals met alles mbt zwangerschap, afhankelijk van persoon tot persoon denk ik ook wel.

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt onmogelijk 1,5 week voor je NOD positief testen, want dan is er nog geen innesteling geweest en heb je net je eisprong gehad. Dus zou je langer zwanger moeten zijn, maar dan is het vreemd dat de andere test niet zwanger aan gaf.

14. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    1 test in het doosje. iets van 11 euro ofzo
    over 7 dagen zou ik ongesteld kunnen worden.. bedoel vorige maand werd ik op dag 22 ongesteld. maar ja de andere maanden duurde mijn cyclus weer langer. onregelmatig dus.

15. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Juist! plus we hebben de maanden ervoor veilig gedaan met condoom...
    ik snap er niets meer van .. tenzij ik deze maand een enorm vroeg ben gaan ovuleren..

16. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    net een test gedaan, (dus een dag na de vorige testen)wederom van kruidvat.
    En... dit keer helemaal niets!alleen de controle streep verscheen!
    Ik ben er echt van overtuigd dat de eerste test dus vals positief aangaf. Maar hoe kan dit?

17. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Soms zit er helaas wel eens een foute test in een doosje! Ik weet het, het mag niet, maar ze kunnen de testen niet testen in de testfabriek (stomme zinsopbouw :))

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vals positief testen kan wel hoor... heb er ook ervaring mee helaas. Niet met de kruidvat maar heb het wel eens gehoord. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Eigelijk zou het niet kunnen hoor, op dag 3/4 dpo al positief testen. Met geen enkele test... je eitje is dan nog niet ingenesteld. Maar misschien heb je een vroege ei gehad? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

19. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik wacht rustig mn ongesteldheid af.. zou bizar zijn als ik zwanger zou zijn dan hebben de zaadjes het lang volgehouden zeg maar haha.
    Wel zonde van mn geld zeg. Maar goed. Als mauro een jaar is willen we echt proberen om voor een tweede te gaan.. tot die tijd maar weer even aan de condooms. Bleehhhhhh wat haat ik die dingen. Iniedergeval iedereen bedankt voor het reageren!

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je schrijft dat je de kruidvat-test nog had liggen.
    Hoe lang al?
    Kan het zijn dat ie over de datum was?
    Ik heb verder wel goede ervaringen met de Kruidvat-testen (2 voor 5 euro). Voor mij geen dure clearblue of dergelijke meer.

Deel Deze Pagina