hallo meiden ik ben vandaag naar de gyn geweest dag 13 en er was nog gen sprake van een ei sprong, maar heb gister een test gedaan van de kruidvat en deze was positief! nu moet ik over twee dagen weer komen bij de gyn om te kijken dat ik dan wel 1 heb. maar hoe kan dit nou? heb ik mijn ei nog vroeger gehad dan dag 13 heb altijd cycles 30 tot 35 dagen liefs
Hoi Annelies, Ik heb over de kruidvat ovutesten niet zulke hele goeie verhalen gehoord Ze schijnen soms wel 5 dagen positief te blijven dus dat is ook niet echt normaal. Moet je maar even de zoekfunctie gebruiken er zijn geloof ik meerdere topics over. Zou volgende keer gewoon eens een ander merk proberen. Groetjes Snoopy
nee idd maar dan weet ik in ieder geval dat ik binnen vijf dagen een ei heb hahahaha nou ja dan toch maar volgende maand beginnen en nu de gyn afwachten dit is ook niks k*t testen denk ik wil nu op de goeie momenten gemeenschap want duurd nu wel erg lang en heb je dit weer erg vervelend. heb ook nog drie van die dozen te liggen daar gaat weeer dertig euro liefs
Kruidvat geeft vals positief. En dat betekend dus niet dat je binnen 5 dagen je ei krijgt. Heeft de gyn een folikel meting gedaan? Zo ja, dan weet je ongeveer wanneer je ei gaat springen neem ik aan.