Ik heb tot nu toe ovulatietesten van zwanger&kids gebruikt (alledrie de soorten). Weten jullie of die even betrouwbaar zijn als die van ClearBlue? Het prijsverschil is zo ontzettend groot, maar als die van cb beter zijn overweeg ik ze te kopen..
Hoi, ik heb ze van matcare.com besteld en deze worden vanuit Nederland geleverd. Bij mij prima resultaat en na de eerste keer gebruik meteen zwanger. Dat zegt misschien niet voor iedereen wat maar mijn cyclussen waren zo onvoorspelbaar dat ik zeker weet dat de ovulatietest geholpen heeft... Ben na de positieve ovulatietest en daarna de actie niet meer ongesteld geworden en ben zwanger. Ik denk niet dat je perse clear blue hoeft te hebben. Ik had er ook meer nodig en dat zou een duur grapje geworden zijn.. Succes ermee!
Wat goed dat 't zo snel is gegaan! Op zich krijg ik met die goedkope van zwanger&kids ook steeds duidelijk een heel positieve test. Ben nu vier dagen overtijd, dus hoop dat 't deze maand raak is.. Veel succes met je zwangerschap!
Hoi meiden, Geen idee of die van cleurblue beter zijn, maar ik vind ze behoorlijk duur. Zelf heb ik gratis testen ontvangen. Ik ben alleen benieuwd of ze hetzelfde resultaat geven als bij die van clearblue. Daarom mijn oproep: Zou iemand die de cleurblue test gebruikt, de gratis ovulatietesten willen aanvragen en deze tegelijk gebruiken met de cleurblue test en aan mij het resultaat willen doorgeven !! Bij voorbaat heel veel dank ! De gratis testen kan je hier aanvragen
De verzendkosten zijn 1,95 , maar die wil ik graag betalen voor iemand die het kan vergelijken (stuur maar een privé berichtje met het adres, dan zal ik ze bestellen met dat adres).
Ik gebruik zelf de testen van Zwanger&Kids (dipsticks) en heb in het begin daarnaast ter controle de clearblue gebruikt. Dat klopte altijd en nu gebruik ik de clearblue niet meer. De testen van Z&K zijn elke keer superduidelijk, zeker een aanrader!
Ik heb de gratis midstream ovulatietesten van Babyboomshop.nl destijds aangevraagd en ze tegelijk gebruikt met de clearblue testen.Ze geven hetzelfde resultaat, duidelijk leesbaar. Ik zou zeggen meiden vraag de gratis testen aan (het linkje er naar toe staat hierboven).De verzendkosten moet je wel betalen (1,95). Ik had als aantal twee ingevuld en kreeg ook 12 testen