Hallo, Ik wil weer even me verhaal kwijt. Ik had 6 maart een best duidelijk positieve test, en daarna alleen maar negatief maar nog steeds geen menstruatie dus dacht vanmorgen ik doe toch nog een test. Nou lijk ik daar heel licht een 2e streep op te zien, en vraag me af of andere het ook zien of dat ik het me inbeeld Ik snap er ondertussen niks van, negatieve testen maar voel me wel zwanger en ook nog geen menstruatie. De eerste dag van me laatste menstuatie was rond 9 februari. Turen jullie mee? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Hoi hoi! Ik denk ook wel iets te zien, maar zie het niet zo goed. Ik heb vandaag en gisteren ook kv testen gedaan en deze kwamen alle 2 positief uit, maar wel een licht streepje. Vind het heel lastig, vooral ook omdat ik geen symptomen heb en mijn vorige zwangerschap deden mijn borsten gelijk zeer. Heb jij al enige symptomen?
@suzanne92 Ik had bij me andere 3 zwangerschappen(2 miskramen) ook veel last van me borsten, eigenlijk vanaf me ovulatie is dat niet meer weg gegaan en dit keer niet. Maar heb wel sinds 2 dagen meer last van me borsten dat ze heel zwaar aanvoelen zodra ik me bh uit doe. Hopelijk hebben we beide snel een knal test in onze handen
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Dit was me test van 6 maart, een stuk duidelijker. De dagen erna tot vandaag waren allemaal omo wit daarom snap ik er dus ook niks meer van
@suzanne92 Ik was 1,5 gestopt met de pil voor ik zwanger was en dat werd een miskraam en na die miskraam pas weer na 7 maanden zwanger. Ik weet dus hoe frustrerend het is om moeilijk zwanger te worden. Afgelopen januari ook weer een miskraam gehad nadat ik in sep me spiraal heb laten verwijderen. Maar ook bij jou komt het goed, zodra je een kindje in je handen houd is het al het wachten en spanning al die maanden waard
Spannend, ik zou over 2 dagen nog een keer testen. Vind bij die vandaag het streepje wel meer roze dan op die van 6 maart. Maar dat kan ook alleen zo lijken op de foto.
@ engeltj ik heb in januari een miskraam gehad en ben 7 januari licht begonnen met bloeden en de 10e werd het hefiger voor 3 dagen en daarna nog 2 weken lang ermee lopen kloten want de ene dag bloede ik wel een beetje en de andere niks. Dus weet zelf niet wat me cyclus precies is. Maar als ik van ongeveer 7 februari uitga ben ik wel overtijd
Je test van 6 maart is idd duidelijker... weet je waar je precies in je cyclus zit? Even snel gekeken en gerekend zou t evt zelfs zo kunnen zijn dat je test van 6 maart mss wel gereageerd heeft op je eisprong. Ik heb dat van deze testen hier al vaker voorbij zien komen... En dat zou t lichte streepje van nu kunnen verklaren. (Mits je rond 6 a 7 maar gemeenschap hebt gehad natuurlijk...
Kan het zijn dat ie 6 maart op je ei gereageerd heeft? Als je nu al een week over tijd bent vind ik het streepje wel erg licht en grijs wat je vandaag hebt. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!
Mm ja ik zie hem ook .. Vreemd .. Ik had dit gisteren ook .. Wel veel dagen voor NoD ... Maar geeft kV ineens valse streepjes ofzo? Lees het nu vaker ...
Lees net dat je in januari een miskraam hebt gehad. Dan kan t inhouden dat je cyclus van slag is. Zeker gezien je testen.
Wat rottig hé die miskramen, bij mij is het helaas met 5 weken afgekomen. Daarna gewoon aan de pil terug gegaan en wouden we even wachten. Nu 2 jaar later, en elke maand die teleurstelling weer. Maar vind nu wel spannend omdat er op elke 2 streepjes staan... Maar zijn die van de kruidvat toch wel te vertrouwen?
Als hij 6 maart op je ei reageerde zit je nu 5 dagen voor je NoD .. Toch ? Dan zou dat heel goed kunnen ... Spannend !
Nee, deze testen geven geen valse streepjes. Ze hebben er de laatste jaren wel t een en ander aan veranderd. O.a. de gevoeligheid. Ze reageren zelfs al op een hcg van 8. (En dan reageren ze zelfs al vrij positief.)
Als ze daadwerkelijk 5 dgn voor nod zou zitten, zou het dus idd zo een licht streepje kunnen zijn zoals ze nu heeft. Ik zou oas over 2 dgn nog een keer testen om het evt verschil goed te kunnen zien.
Ik wist niet dat ze ook op je eiersprong konden reageren. En eerlijk gezegt ben ik deze maand vergeten bij te houden wanneer we gemeenschap hebben. De laatste keer dat ik het heb opgeschreven dat we gemeenschap hebben gehad was 21 en 24 februari. Maar mocht het zijn dat hij op me eiersprong heeft gereageerd dan zit ik idd 5 dagen voor me nod. @suzanne92 die testen zijn echt duidelijk, ik kan je denk voorzichtig al feliciteren. Ga je van de week nog eem cb doen?