Hey De titel zegt het eigenlijk al helemaal! Heeft iemand al de ovu.testen van het kruidvat geprobeerd? Ben benieuwd heb die ook gekocht daarmee! Greetz cate
Ik moest deze maand ovulatietesten gebruiken van mijn arts ivm terugplaatsing van een cryo. Nu had ik de ovulatietesten van de apotheek gekocht van 29,95 en deze bleven negatief tot ze allemaal op waren(7stuks) Toen maar ovulatietesten gehaald van de kruidvat omdat ik niet weer 29,95 wou uitgeven en deze zijn hartstikke duidelijk hoor! Ik heb mijn eitje netjes gevonden en het klopte precies met mijn temperatuur 2 dagen later. Ze zijn echt net zo goed als de dure ovulatietesten
Ik heb ze 2 maanden gebruikt en ben er op zich ook vrij positief over. Ik was deze maand wel een beetje in de war omdat ik dacht al 3 dagen een positieve test te hebben, maar de vierde dag was hij zo donker dat die anderen opeens niet meer zo positief leken... hahaha. Maar dankzij die donkere kruidvat testen wel lekker veel geklust deze maand ... met een positief resultaat. Succes met uitvogelen welk merk je het beste kan gebruiken!
Hoi De meningen zijn er heel erg verdeeld over. Ik koop de testen van kruidvat NOOIT meer. Ik had 5 dagen achter elkaar posi testen. Deze ronde testen van sensitest en zie mijn album. Hier ben ik dus wel erg tevreden over. Maar net als flipper is een vriendin van mij in de 3e ronde zwanger geworden en heeft ook testen van kruidvat gebruikt. Nu kluste zij wel elke dag dus het niet zeker dat de testen hebben geholpen whahaha
ik had ook vijf dagen achter elkaar een knalpositieve ovu test gehad van kruitvat, ik heb dus geen idee wannneer mijn ei is geweest. Ik ga ze nooit meer gebruiken, en vele met mij die hetzelfde hebben gehad