beetje gekke ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Skippy87, 14 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik heb net deze test op mijn werk gedaan..
    Ben al sinds 5 uur op en heb om half 6 een kop thee gedronken..
    Test om kwart voor 8 uur gedaan.. (gezien ik begreep liever niet met ochtend urine en 2 uur niet drinken)
    Sinds de miskraam in maart is mijn cyclus wat vreemd.. ik heb in april een ei gehad, ben ongesteld geworden op 12 dpo.. en nu had ik 3 dagen spotting.. dat is wel weer over..
    Zit nu op cyclusdag 16.. wat denken jullie?
    Ik voel ook rechts wat.. is dit een ei?

Bijgevoegde bestanden:

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik vind je ovulatietest nog niet positief, hij kan nog een stukje donkerder. Ik zou dus nog even verder testen

3. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Hij is wel redelijk donker! Ik zou haast positief zeggen, misschien over een paar uur nog 1 doen?

4. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Hij zou negatief zijn als je normaal donkerder test. Een normale positieve ovulatie test is of net zo donker of donkerder dan de controlelijn. Ik had vorige maand ook zo'n soort gelijke test en die bleek achteraf bij mij wel positief. Heb tot aan menstruatie door getest (precies 15 dagen na deze test kwam mijn menstruatie) en geen andere donkere test meer gezien tussendoor. Dit gebeurt bij mij bij bijna alle testen dat ze niet helemaal knallen of hetzelfde zijn als controle lijn. Denk dat je voor jezelf moet uitvogelen of dat bij jou ook zo is door een paar maanden ovulatietesten te gebruiken. Hoop natuurlijk voor je dat dat helemaal niet nodig is en dat het gewoon deze maand raak is :)

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hij kan donkerder, maar waarschijnlijk duurt dat niet lang meer. Vanavond nog een keer testen. En het misschien alvast gezellig maken :)

6. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Ik heb deze testen ook gebruikt de afgelopen week. Ik denk dat hij nog net niet positief is! Zo´n test had ik een paar uur na mijn piek gekregen. Of je hebt je piek net gehad of hij komt er nog aan!
    Doe vandaag nog een keer een testje en misschien is die dan nog donkerder.
    Veel plezier alvast in ieder geval!;)

Deel Deze Pagina