Hoi, Behoor lijk onzeker Gisteren op 14 dagen na ovulatie een knaltest. Nu dag later dezelfde test (iets lichtere urine). Hoe lang door testen en hoe lang moet het nog oplopen. Als ik dit weet kan ik misschien eindelijke genieten Zie de bijlagen voor de test van vandaag en gisteren. Ik zie geen verschil
Ps bovenste van vandaag. De andere test uit dit doosje weggegooid want de velletjes zaten er niet goed in
Gewoon genieten! Ze zijn beide duidelijk en de concentratie verschilt per dag naar gelang vocht etc wat je hebt gedronken enzo. Dus stoppen met testen En beginnen met genieten <3
doortesten maakt je juist onzeker!want grote kans dat je over een paar dagen juist een lichtere test krijgt omdat je zoveel hcg in je lijf hebt wat de test niet aan kan.. daarom kun je dan een onjuiste indruk krijgen van de testen... dus stoppen en lekker genieten want je bent hartstikke zwanger! gefeliciteerd!
Wauw duidelijk hoor! Gefeliciteerd. Ik heb ze nooit zo donker gehad. Die van 5 dagen na nod was zelfs iets lichter maar is gewoon goed gegaan. Zou dus lekker gaan genieten en niet meer testen
Ik had bij mijn vorige zwangerschap twee testen gedaan op dezelfde dag. Die zagen er ongeveer uit zoals jouw onderste test. Daarna nooit meer een test gedaan en ik ben gelijk gaan genieten. Het was zelfs nooit in me opgekomen om door te testen. Een streep is een streep. Je bent gewoon hartstikke zwanger meid. Ik snap je onzekerheid, maar als het mis is, dan kun je daar helaas helemaal niks aan doen. Testen zorgt alleen voor onzekerheid en je kunt er niet mee voorkomen dat het in een vroeg stadium mis gaat. Gooi de testen weg en probeer erop te vertrouwen dat het deze keer wel goed gaat!
Super, Bedankt voor jullie berichten en bemoedigingen. Dan ga ik nu niet meer testen. En genieten! Wel bijzonder hoe iedereen elkaar hier bemoedigt hoor!