ovulatietesten vanaf dag 11?? geen piek??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door goudvis, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sal

sal Lid

26 jan 2011
    7
    0
    0
    even een vraagje.
    Wij zijn wel heel snel gaan testen maar op advies van meerdere mensen.
    zijn 3 weken geleden met de pil gestopt maar dachten ach dat testen kan natuurlijk geen kwaad.
    Nu lees ik alles over ontpillen, en duurt bij veel mensen veel langer voor ze ongesteld zijn....maar krijg je dan wel gewoon normaal een eisprong als je menstruatie niet komt of veel later is wij zitten op dag 16 en volgens mij een positieve test T streepje wel iets lichter (scheelde echt weinig) dan c streepje (sensitesten) Kan iemand mij vertellen hoe het nou zit.....kun je dus wel een eisprong krijgen of hebben wij misschien geluk??? (weet natuurlijk ook niet of mijn cyclus normaal gaat verlopen)
    groetjes

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hihi, grappig, ik had precies hetzelfde, alleen dan dag 16 en ik dacht telkens dag 12!! Dus zelfde verhaal :D ook alsmaar verkeerde moment gedaan...!

3. nvdb

nvdb Lid

24 jan 2011
    5
    0
    0
    hoi meiden,

Nou ik kreeg ineens een piek te zien!
    Heb twee dagen een positieve test gehad en dacht doe vandaag nog maar eentje en nu is hij weer heel donken.
    Beetje raar uitleggen maar wat betekent het als de teststreep aan de linker kant heel donker is er verder naar rechts lichter word???
    Betekent dit dat de LH waarde weer afneemt?
    Beetje jammer dat mijn vriend de griep heeft. Klussen gaat nu niet van harte;)

4. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Ja, jemig wat een gedoe met die ovulatie testen. Ik heb ze nu voor de derde keer gebruikt. De eerste 2x heb ik ook nooit een echte duidelijk positieve test gehad (Matcare en sensitest) Ben nu aan de testen van z&k vroeg begonnen met testen en 2x per dag. Had nu dit weekend voor het eerst eindelijk maar toch dikke vette positieve testen! Wat een kick! Gisteren voelde ik ook steken onderin m'n buik en vandaag weer een negatieve test. We hebben ons best gedaan dit weekend dus aan onze timing zal het deze ronde niet liggen.
    Zou het aan het merk testen liggen dat ik eerder geen positieve testen kreeg? Wat ik jullie ervaring daarmee?

5. sal

sal Lid

26 jan 2011
    7
    0
    0
    Ik had donderdag een 2de streep op mijn test staan, deze was vrij donker maar nog niet helemaal zoals de teststreep, toch aan het klussen gegaan.
    Had vanaf dinsdag ook ontzettende buikpijn nog erger dan dat ik ongi moet worden, overal staat dat de streep even donker moet zijn of donkerder maar heb de dag erna getest en de hele controle streep was weg!!
    Dus hoop toch dat we op het goede moment geklust hebben haha.
    Ik gebruik wel de sensitesten en hoor er eigenlijk alleen maar positieve dingen over!!
    Kan natuurlijk zijn dat ze bij jou niet werken......

Groeten Sally

6. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Ik hoop dat ik hier gezellig mee mag kletsen. Ik ben al vanaf dag 7 aan het testen maar nogsteeds geen ei gevonden....pfff wordt er gek van zit nu op dag 18. Voorgaande dagen was een heel licht streepje te zien, maar vandaag echt helemaal niks!!

Ik heb een regelmatige cyclus van 26-28 dagen, en nu in tweede ronde gaan met ovu testen begonnen, wordt er een beetje onzeker van, zou alles nog wel werken daarbinnen?

Blijf denk ik toch nog maar even testen of is dit zinloos???

X Dushi

7. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    hey dushi1980

wat je eventueel zou kunnen doen is temperaturen. vanaf je eerste omgesteldheid dag iedere ochtend als je net wakker bent en nog in bed ligt. Daarna pas opstaan en naar toilet etc.
    je ziet dan als het goed is duidelijk een verschil in temp en weet zo beter wanneer je ei is geweest. tijdens menstruatie tot voor je ei, lagere temperatuur. na je ei gaat de temp omhoog.

zo kun je de maanden erop wat gerichter klussen... hahah.
    het is wel zo dat je dan misschien in het weekend je wekker moet zetten:(

Deel Deze Pagina