ik hoop niet weer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Musty, 10 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    #1 Musty, 10 aug 2013
    Laatst bewerkt: 10 aug 2013
    hey meiden ik had van de week test bij jullie gelegd, vroege test van testpoint, meet vanaf 12 hcg (stond in bijsluiter) nu heb diverse testen gedaan (verschillende merken vanaf 25 hcg) en allemaal licht posi

vandaag een zwangerschapstest van de action gedaan net deze meten vanaf 25 hcg en er kwam direct een lichtrozig lijntje hij leek op de verkeerde plak te zitten dus
    direct nog 1 van de action gedaan en wederom hetzelfde verhaal en werd ook duidelijk dat de strips ongelijk afgekort zijn daardoor lijkt streepje verkeerd te staan
    (wat een hel om die dingen op foto te zetten want met het blote oog zien we hm direct beide keren)

Bekijk bijlage 343164
    Bekijk bijlage 343165

ik test nooit echt donker zowel ovu testen als zs testen Maar... nu is het geval zo

woensdag die vroege testpoint gedaan

donderdag wilde ik t mn mams vertellen.... dat heb ik uiteindelijk niet gedaan want raakte helemaal opgeblazen pijnlijke buik krampen, en op de wc jawel bloedverlies, niet veel maar en dit heeft de hele avond aan gehouden savonds ook verhoging gehad was echt belabberd

vrijdag ochtend nog beetje bloed verlies werd weer witte afscheiding met vleugje roze/oud bloed
    toen zo goed als weg smiddags en savonds... jawel weer bloedverlies 1 x

sindsdien is t weer weg
    en dan de vrag waarom test je ook zo vroeg... ik heb al 2x eerder bbz gehad en de 2de keer heeft het er wel voor gezorgt dat we er vroeg bij waren

ik had 2 dominante follikel rechts die gesprongen zijn
    ik heb getwijfeldom door te gaan omdat de bbz's elke keer rechts zaten, ondanks operatie blijft die risico hoog om weer een bbz te krijgen maar 2 follikels zouden de kans niet verder vergroten dus toch doorgegaan deze ronde

dit is mn kaartje
    258775 Ovulation charts on FertilityFriend.com

kortom help wie wilt meedenken

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tja moeilijk. Op zich ziet je kaartje er mooi uit, dat om mee te beginnen.

De testen van de Action vind ik persoonlijk niet fijn om vroeg mee te testen. Ik heb het 2 keer gedaan gewoon om even uit te proberen (dus echt achterlijk te vroeg) en toch verscheen er een heel licht streepje.

Wat betreft je bloeding, het kan innestelbloed zijn geweest of een teken dat er iets niet goed zit.

Dit is wat ik me er op dit moment bij kan bedenken, maar is altijd wat moeilijk via een computerscherm.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en een mooie zwangerschap krijgt.

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Vreemd zeg. Helaas kan ik je niet verder helpen. Hoe lang is je lf normaal? Temp is namelijk wel stabiel... En was het helder rood bloed? Of bruin/roze?

Ik hoop op een mooie zwangerschap.

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik heb 'normaal' (met clomid) een lf van 13/14 dg

het was echt rozig bloed met wat bruin

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @esther... dat had ik idd al gelezen hier over de action testen vandaar dat ik de afgelopen dagen met meerdere merken heb getest

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ...... ik heb net toch weer kv 2 v 5 gehaald.... en zit met een licht maar duidelijke posi test in mn handen *snik*:)

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    testje tussendoor, had ochtend urine al weggegooid

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik zie wel wat !!! Spannend

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    testpoint slaat ook net als kruidvat uit met dezelfde urine, nu heel hard hopen dat het gewoon innesteling is geweest

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bloedverlies heeft niets te zeggen..ik duim voor je!

11. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik zie hem!! Voorzichtig gefeliciteerd. . :)

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik zie ook wat,overmorgen nog eens testen!

13. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik zie ook wel wat hoor!

kijk maar in mijn album... eerste test (matcare) was super licht streepje... en nu knallers :D

duim voor je !

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    spannend ben blij dat ik maandag kan bellen om in wk 5/6 echo te krijgen om bbz uit te sluiten

hou mn hart nu toch wel beetj vast elke keer als ik naar de wc moet :)

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

OOOOhhhh meis wat spannend!! Ik zie ook wat op je kv testje en zo begonnen de testjes bij de zwangerschap van K. ook :D
    Misschien dat die bloeding niks is geweest of dat er 2 eitjes gesprongen zijn waarvan 1 later ingenesteld of niet goed? Tja ik denk maar, kan het moeilijk zeggen vanaf hier ;)

Maar ik hoop dat je gewoon lekker zwanger ben! (dan zijn we weer samen zwanger hihi :D)

Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D @mamv1 nou meis, ja idd ben benieuwd 1 of 2 ;)

zat net nog te denken mssn gewoon zon voor mij inmiddels 'normale' bloeding doorheen gehad?

17. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Musty,

Ik hoop van harte dat het goed zit. Bij mij was iets van bloed altijd een slecht teken, maar vriendin heeft het altijd gehad bij goede zwangerschappen. Het is gewoon 50/50 kans.

Xxx joyce

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @bas... idd bij mij ook altijd slecht teken geweest, sinds gisteravond is t helemaal weg, dus hoop dat het innesteling is geweest

19. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoe was je test vanmorgen?

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D positief! iets duidelijker dan gister en al t roze en bruin verlies is nergens meer te bekennen, temp blijft ook netjes stabiel

Deel Deze Pagina