Goedemorgen dames, Graag had ik jullie hulp ingeroepen. Ik heb het even gehad met ovulatietesten. Sinds ongeveer een week heb ik soms positieve en soms negatieve ovulatietesten (zeker op 08/02 en 09/02, niet op 10/02 en 11/02), met altijd een duidelijk streepje. Vandaag lijkt het zeker terug positief. Op 11/02 in de vooravond een klodder vruchtbaar slijm (sorry voor de details) en gevoelige borsten. Het rare is dat mijn temperatuur echt laag en constant laag blijft, er zou dus geen eisprong hebben plaatsgevonden. Ik heb in het begin van mijn cyclus mijn temperatuur niet op vaste tijdstippen bijgehouden (wel basaal, maar niet op hetzelfde uur), sinds 03/02 echter wel. Kunnen jullie hier iets uit opmaken? Heel erg bedankt voor jullie advies!!!
Eerlijk gezegd vind ik alleen de test van vandaag er positief uitzien en de rest niet. Dat icm je temp zou ik zeggen vandaag of morgen eisprong. Succes Oh en als je een eventuele volgende ronde meer duidelijkheid wil met je ovutesten zou ik de clearblue ovutesten gaan gebruiken.
Inderdaad die van vandaag ziet er positief uit de rest niet. Dus vandaag of morgen eisprong. De ene keer daalt je temp harder dan de andere voor je ei. zou Ov test aanhouden. Succes!
De onderste zit idd tegen positief aan, denk nog net niet helemaal, kan iets donkerder nog. Maar de rest is echt nog niet positief. Hij zit er nu wel aan te komen dus het is nog niet gek dat je temp nog laag is. Zou vanmiddag rond een uur of 4 nog een ovutesten doen. En heb je extra gevoelige ovutesten of de gewone?
Bedankt voor jullie reactie. Die van 08/02 zag er echt even positief uit als diegene die ik vandaag had hoor (nu misschien minder duidelijk omdat die opgedroogd is), vandaar de verwarring... Hoop inderdaad dat mijn ei er eindelijk aan komt... Vanavond terug aan de klus in ieder geval Ik gebruik testen van Sensitest, weet niet of die super gevoelig zijn?
@ Mammietammie Ik heb een tijdje de gewone Clearblue ovutesten gebruikt, maar die zijn echt wel prijzig tegenover de online testen.
Klopt maar ze zijn wel duidelijk... Ik heb diezelfde van sensitest als die jij hebt ook gebruikt, en als die bij mij positief was knalde hij er echt van af... Op basis daarvan zou ik zeggen dat je test van vanmiddag ook nog niet positief is, maar goed de kleur is natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde. Je hebt wel een tempdipje dus aan de hand daarvan denk ik dat je ei toch zeer binnenkort gaat springen.
thx, ik krijg hem niet super scherp met de lamp... maar hij lijkt me toch wel te knallen... Gezien de test nog nooit zo donker is geweest, denk ik nu ook dat mijn ei nog moet komen. Aan de klus dus