ovulatietesten vragen!?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door blauwespeen, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hallo,
    Kan iemand mij helpen met goedkope ovulatietesten? Ik heb namelijk een cyslus van 20 dagen en wil daarom graag weten waar mijn ei is.
    In de winkel vind ik ze erg prijzig. Wie weet op internet een goedkoper adresje?
    En zijn dipstick het zelfde?
    Wie kan mij kort uitleggen wanneer ik ze moet gebruiken? Vanaf tot welke dag?
    Alvast bedankt als jullie kunnen helpen!

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Hoi,

Kijk eens op zwangerenkids.nl. Daar heb ik ze ook altijd besteld. Zijn goedkoop en hebben bij mij altijd heel goed gewerkt.
    Dipsticks zijn eigenlijk gewoon de sticks die in een case zitten. Ik bestelde altijd de dipsticks. Voor mij hoefde de case er echt niet omheen.

Je hebt wel een hele korte cyclus, dus het is lastig te gokken wanneer je moet beginnen met testen. Dag 5 misschien al? Sorry, daar kan ik je geen advies over geven. Maar bij de testen zit vaak ook een schema waar dat in staat.
    Je kan testen tot je een positieve test hebt, maar ik zou nog even doorgaan tot hij duidelijk lichter wordt de streep.

Je kan het beste in de middag testen. Geen ochtendurine. Test elke dag om hetzelfde tijdstip. Zorg dat je ongeveer 2 uur ervoor niet meer gedronken hebt.

Let op! Bij ovulatietesten moeten beide strepen even donker zijn, om positief te mogen worden genoemd. Mijn ervaring met de Z&K testen is dat er bijna altijd wel een treepje stond, maar dan heel licht.

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Op de gebruiksaanwijzing van mijn sensitest ovulatie testen staat dat als je een cyclus van 21 dagen hebt dat je op dag 4 moet beginnen met testen. Verder terug gaat hij niet. Ik zou gewoon doorgaan met testen totdat je je eisprong hebt gevonden.

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
  5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik heb nu testen van Zwanger&Kids, ook dipsticks.
    Als ik jou was zou ik een cyclus gewoon meteen na je menstruatie beginnen met testen en doortesten tot je je ei gevonden hebt.

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt! Hier heb ik echt wat aan!
    Ik ga ze maar snel bestellen, kan ik gelijk beginnen. Misschien vinden we hem deze ronde dan nog!

Zijn er ook nog andere de zwanger en kids?

7. Ikke29

Ikke29 Lid

12 jun 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK heb vorige week ook de zwanger en kids ovulatietesten besteld. IK had ze binnen twee dagen al binnen. Netjes in een bubbeltjesenvelop dus gingen ook gewoon door de brievenbus :)
    Ik ga vanaf vandaag beginnen met testen.

Deel Deze Pagina