Help, meiden! Ik ben gezegend met een gezin van 3 en nu sinds kort aan de Cerazette. Nu voelde ik iets wat op eisprongpijn lijkt (ik voel dat normaal altijd), dus dacht: ik doe een ovutest, want vertrouw het niet! Nu heb ik dit nog nooit gebruikt, dus weet niet goed hoe ik dit resulataat moet intepreteren. Help!!
Volgens mij nog net niet positief maar DUIDELIJK een eisprong!!! (opkomst) ff niet klussen zou ik dan zeggen.... Is dit je eerste ronde met cerazette? Misschien zijn ze dan nog niet helemaal veilig?
Ben blij dat ik dit lees... Ook ik zie n bijna positieve test. Ik ben ondanks goed gebruik van de cerazette nu zwanger van nr 3... K gaf geen bv meer toendertijd. en volgens de huisarts kon het niet...
@Maantje en Sunshine: thanks! Echt bizar! Gister dus gesext... Eerste ronde, ja. @MySe: jij dus zwanger?! En je kleine is nu een jaar? Bij jou er dwars doorheen? Hoe wist je het? Thanks meiden!
Ja Finn was 4 mnd ongeveer. T is heel pittig omdat mn bekken nog niet hersteld was. Hoe ik t wist? K had eerst n flauw vermoeden van eisprong, maar ha zei dat het niet kon. Had ook gewoon mn eigen cyclus van 23 dgn. Elke dag zelfse tijd ingenomen. Toen overigens niet zwanger. Maand erop 1x sex gehad ( kun je nagaan) Week later keek ik in de spiegel en dacht ik ben zwanger. K wist t gewoon. Had het er even moeilijk mee, maar nu aan de laatste loodjes bezig en kan niet wachten! Ennnn weer n knul haha.
Kan me voorstellen! Ik heb ook drie knullen, heel leuk! Raak altijd heel snel zwanger, dus ben even in de war. Die sex van gister zou best weleens raak kunnen zijn! Succes met de laatste loodjes!