Ovulatie door Cerazette pil heen?! Zie test!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamaLot, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Help, meiden! Ik ben gezegend met een gezin van 3 en nu sinds kort aan de Cerazette. Nu voelde ik iets wat op eisprongpijn lijkt (ik voel dat normaal altijd), dus dacht: ik doe een ovutest, want vertrouw het niet! Nu heb ik dit nog nooit gebruikt, dus weet niet goed hoe ik dit resulataat moet intepreteren. Help!!

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,9 KB
      Weergaven:
      75
  2. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij nog net niet positief maar DUIDELIJK een eisprong!!! (opkomst):$ ff niet klussen zou ik dan zeggen....:(

Is dit je eerste ronde met cerazette? Misschien zijn ze dan nog niet helemaal veilig?

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ben het met maantje eens, dat is bijna een positieve test en zeker een eisprong op komst!

4. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Ben blij dat ik dit lees... Ook ik zie n bijna positieve test.

Ik ben ondanks goed gebruik van de cerazette nu zwanger van nr 3... K gaf geen bv meer toendertijd. en volgens de huisarts kon het niet...

5. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maantje en Sunshine: thanks! Echt bizar! Gister dus gesext...
    Eerste ronde, ja.
    @MySe: jij dus zwanger?! En je kleine is nu een jaar? Bij jou er dwars doorheen? Hoe wist je het?

Thanks meiden!

6. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Ja Finn was 4 mnd ongeveer. T is heel pittig omdat mn bekken nog niet hersteld was.
    Hoe ik t wist? K had eerst n flauw vermoeden van eisprong, maar ha zei dat het niet kon. Had ook gewoon mn eigen cyclus van 23 dgn.
    Elke dag zelfse tijd ingenomen. Toen overigens niet zwanger. Maand erop 1x sex gehad ( kun je nagaan) Week later keek ik in de spiegel en dacht ik ben zwanger. K wist t gewoon.
    Had het er even moeilijk mee, maar nu aan de laatste loodjes bezig en kan niet wachten! Ennnn weer n knul haha.

7. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen! Ik heb ook drie knullen, heel leuk! Raak altijd heel snel zwanger, dus ben even in de war. Die sex van gister zou best weleens raak kunnen zijn!
    Succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina