Toch maar de stap genomen om naar de dokter te gaan! Bij noelle was ik in ronde 1 al zwanger. Daarna alleen de eerste maand aan de pil geweest maar voelde me er niet fijn bij dus gestopt. Nu wordt mijn cyclus steeds langer! Zit nu al op dag 51! En via ovu testen geen ei gespot! Dus morgen heb ik een afspraak bij de dokter.. heb 2 weken terug ook 4 positieve testen gehad maar de rest negatief ( kv positief, clear blue nega ) maar voel me ook niet anders. Ik hoop dat de dokter wat kan doen, want word hier goed gek van en ben nogal bang omdat je vaak hoort dat je na een keizersnede kans op verklevingen hebt.
Sterkte meid!! Ik hoop dat de huisarts je voor de zekerheid door stuurd naar de Gyn voor een echo! Zit je op het moment echt niet mee! Dikke knuffffff voor jou!
ik hoop t ook, want iets in mij is niet goed... ik slik al 8 maanden geen pil meer dus daar kan ie niet over vallen
Succes bij de dokter .... Onze dochter was een cadeautje ... 1 keer zonder rubber en jups zwanger ... En bij deze hebben we er 12 maand overgedaan .. Dus tja denk niet dat je moet kijken dat je bij de 1e in ronde 1 zwanger bent geraakt ...
ja heb de meest positieve nog!! die neem ik ook mee! novmama: Daar ga ik ook niet van uit, maar vanwege mn cyclus en volgens de ovutesten geen eisprong ben ik bang geworden
veel sterkte! Toch altijd een heftige beslissing vind je niet.. Hier ook.. Mijn dochter een kadootje na een onvoorzichtige nacht en nu al tijden (sinds jan 09) de ene mk na de andere..
ik had je gepbt nu lees ik wat er is, jeetje dat is wel erg lang ja. Ik hoop dat de dokter je kan helpen. heel veel sterkte!
Nou, net bij de dokter geweest! Heb em mn test onder de neus geschoven(die van 2w 2d terug! ) en hij was helemaal verbouwereerd! Want deze test was zo duidelijk posi ( kv2v5 ), maar zo raar dat de rest negatief is! Hij zeid ook dat een test nooit vals positief aangeven, wel vals negatief! Werd gelijk doorgestuurd voor bloedprikken en die uitslag krijg ik morgen. Na je zwangerschap kan je een jaar een rare cyclus hebben. Moet nu 1 maand tempen en daar mee terug komen, ziet ie daar aan dat er geen eisprong is word ik gelijk doorgestuurd naar de gyn! ( dit alles als de bloedtest nega is, maar het leek hem zo sterk dat t negatief is! ) Maar ik ga er ook niet van uit nu dat ik zwanger ben hoor! Heb dr niet bepaald vertrouwen in!
Ik ben benieuwd naar je bloedtest! En als je niet zwanger bent dan hoop ik dat je snel naar de volgende ronde mag! xxxx Hier ook alleen nog maar nega testen Blehh
Hoop ook voor jouw dat de ongi snel komt!! In sept al naar de gyn? maar ik ga ff snel eten maken, Col is aant zeike
Hey meid, wat fijn dat je huisarts zo reageerde! Morgen dus de uitslag, dan heb je in ieder geval zekerheid Ook goed dat je al hebt kunnen afspreken dat mocht je geen eisprong kunnen ontdekken je gelijk door mag naar de Gyn. Al met al een positieve dag toch? Ik ben benieuwd naar de uitslag!
Sloppy wat fijn! Maar dus nog niet ongi meis en ook nog geen positieve test? En ook nog geen doos met 20 testen grrrr o ik heb er ook een mailtje achter aan gestuurd hoor, want ik heb niets gehoord.
@Thalia: Ik lees op het moment steeds vaker dat een "vals" positieve test niet zo maar kan......dus mijn positieve test is echt wat geweest. Dit geeft me toch hoop op dat er een kans is op een 2de kindje. Waar ik nu een beetje van baal is dat mn ongi nu niet op gang wil komen..........maar goed ik ben pas 1dag overtijd en ik hoop dat het er morgen gewoon is. Ik heb nog wel testen in huis hoor Maar ik wil die doos ook heeeeeeel snel ontvangen!
Ik ben het met je eens meid, maar met de sensitest testen kan je echt zonder HCG positief testen. Hierbij de link naar de website van sensitest waarin zij dit ook schrijven. De zwangerschapstest dieper dan het maxlijntje | Sensitest Nu heb jij jouw testje niet ver gedipt, maar alleen al het feit dat het mogelijk is om zonder HCG positief te testen vind ik maar vreemd bij die sensitest testen. Ik heb ook andere merken dipsticks en daarbij heb ik hetzelfde gedaan, maar die geven echt geen positief resultaat. Ik wil je niet ontmoedigen, maar deze info wel met je delen, want inderdaad een lijntje komt er niet zomaar daarvoor moet er meestal Hcg aanwezig zijn. Wie weet ben je toch zwanger. Ik hoop het echt voor je! Heb je al weer getest eigenlijk?