Hej dames! Ik zit vandaag op nod of een dag er voor en kon het toch niet laten te testen Zie ik nou echt een streepje op de testen?? De opengebroken test is van de Action 2 minuten na afname En de kv test de urine daarna 5 minuten na afname Beiden niet met ochtendurine gedaan maar met de 4e en 5e van vandaav
Ik zie op beide een streepje! Gefeliciteerd. Ik snap alleen niet waarom de test open gemaakt moet worden? Dat is toch niet nodig?
Dankje Ik heb hem opengebroken omdat ik in eerste instantie dacht dat het een schittering spiegeling oid was. maar zonder schermpje bleek dus dat ik het me wrs toch niet inbeeld (zeker omdat er nu meer mensen zeggen heb te zien, ligt het toch niet aan mn ontstoken oog)
Volgens mij is het bij de Action testen zo dat het schermpje wat voor de teststrip zit heel irritant reflecteert Vandaar dat veel mensen m voor de foto uit het omhulsel halen. Bij kv is dat niet nodig, daar zit geen schermpje voor.
Nu nog een manier bedenken het manlief te vertellen, ik heb eigenlijk getest in een opwelling en we hebben eigenlijk altijd afgesproken samen te testen wanneer ik een paar dagen over tijd ben *duimen dat hij niet boos word*
Ik heb een rompertje van zolder gehaald en die samen met de testen ingepakt. Denk dat ik zeg dat ik iets voor hen gekocht heb in een opwelling voor onze trouwdag donderdag maar dat ik het heel graag nu al wilde geven