Ladies, Ik ga zo KV2v5 halen. Ik test 5 dagen voor NOD. En heb gister een clearblue gedaan, maar was negatief. ik weet erg slecht van mij, maar ik kan niet wachten haha Heb al 1,5 week ongesteldheidsgevoel. En met vlagen misselijk. Dus nee ik kan niet wachten!!!!
Spannend hoor! Ik zit ook af te tellen tot ik mag testen maar zit pas 6 DPO... Baal dus flink en zou willen dat ik de klok vooruit kom zetten. Ik heb deze keer het gevoel dat het raak is, misschien is het ook wel gewoon niet hoor en is het omdat ik na mn eigen rekenwerk e.d. achter iets vaags kwam: 23 feb voelde ik iets, denk mn eisprong en hebben die avond ook geklust. Volgende ochtend zegt mn schat die overigens niet wist dat ik waarschijnlijk mn eisprong gevoeld heb: je bent zwanger. Later op de dag besefte ik mij dat het mn overleden opa zn 80ste verjaardag was! Gisteren zou de innesteling geweest moeten zijn en vandaag besefte ik mij ineens dat 28 feb. de 106ste verjaardag van mijn overleden opa zn vader geweest zou zijn. Ben vandaag echt onwijs moe, licht in mn hoofd en een klein beetje misselijk (kan ook aan de chinees van gisteren liggen). Anyway! Succes met testen!!!!
Helaas negatief, maar gelukkig heb ik genoeg testjes gekocht. Morgenochtend met ochtend urine, kan niet wachten
Meiden bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat ik beter een dag kan overslaan, maarrrr die drang, om gek van te worden en vooral nu die testen die me aan zitten te staren haha
whahahaha erg he..........weet niet wat dat is met die testen hoor dat die elke keer blijven roepen.....
Net nog ff gekeken of er toch nog heeeeel misschien een (indroog)streepje was gekomen en wat denk je...... OMO-WIT! Om gillend gek van jezelf te worden haha en toch blijven turen haha
Ow ik begrijp helemaal wat je bedoelt.... Ik heb al 4 x getest in 1 week tijd echt erg weet het... nu weet ik bijna wel zeker dat het niet zo is......(zucht) en toch blijf je kijken....en proberen pfff nu nog niet ongesteld. tja toch weer wachten voor ons maar voor jou succes meid hoop dat de test positief voor je is!!
Oeh Olifantje. Geloof me, je kunt beter nog even wachten! Ik deed het ook, maand in, maand uit. Scheel turen tot je er hoofdpijn van krijgt maar echt, wacht tot je NOD, of op z'n minst tot 2 dagen er voor. De kans dat je op 9 DPO al wat ziet is zeer klein! Maar als je wel test....hoop ik uiteraard dat je er veel plezier aan beleeft en wat ziet!!!!! x Kweenie
ik joeg er iedere ochtend en middag een test doorheen vanaf 7 dpo zolang je er geen broodje minder om eet lekker blijven testen. idd, je word er echt niet meer of minder zwanger van maar t haalt wel wat druk van de ketel vandaag nog getest?
ik had op 8dpo middags een lijntje.. maar pas bij 12 dpo was ie duidelijk genoeg dat ik kon zeggen 'ik ben zwanger'
Haha ik was net zo erg! Een dag overslaan was aan mij ook echt niet besteed hoor, je hebt elke dag ochtendurine dus kun je in mijn ogen ook elke dag testen. Ik kon dat teststreepje wel uit die test staren! Tien dagen na mijn ovulatie testte ik beide keren positief. Héél licht. Hoe was de test vandaag?