Hallo dames mijn vriendin (die hier niet lid is) zit met een probleem. Ze heeft in september een miskraam gehad bij 8weken , de nacontrole was goed, maar tot vorige week aan toe heeft ze elke keer lichte streepjes op de zwangerschapstesten gehad en tot eergister toen ze ineens een echte knaller had. Ze heeft intussen tijd nog geen enkele bloeding gehad dus naar de vk geweest voor een echo, maar volgens de vk was er niks te zien, behalve een vochtzakje bij de eierstok. Ze weet dus niet als ze zwanger is hoe lang ze dan zwanger is. Maar mef zo'n positieve test moet ze toch wel zwanger zijn?? Huisarts en vk willen eerst geen bloedtest doen... Wat zeggen jullie van deze tezt???
Ik hoop dat vochtzakje geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is, zou haar terug laten gaan desnoods een andere arts, ze mogen haar niet wegsturen!
Je zou zeggen zwanger inderdaad. Maar of het dan goed zit? Gelukkig gaat ze naar de gyn, hopen dat die meer duidelijkheid kan geven.
Als de streepjes eerst een stuk lichter waren zou ik denken dat ze weer zwanger is. Hopelijk ziet de gyn meer!
Hier kan je niet omheen!! Terug naar de gynaecoloog zou ik zeggen. Ze kan ondertussen heel goed weer zwanger geraakt zijn, de eisprong komt altijd eerder dan de menstruatie
Dank jullie wel allemaal... Ze is voor nu zwanger idd.... 4 à 5 weken en ze heeft een cyste van 2.8 cm. Volgende week moet ze weer hcg prikken als het stijgt zit de zwangerschap goed, en als hcg daalt dan krijgt ze een miskraam..... Dank jullie wel allen....
Voor nu wel al is haar hcg wat aan de lage kant 120... Daarom donderdag weer heen voor een hcg meting en echo.
Is gewoon heel netjes! die waarde wat ze heeft.. Gefeliciteerd voor haar.. en hopen op goede uitslagen dan wanneer ze weer moet prikken!