De titel zegt het al! Geen idee wanneer mijn nod zou zijn ivm onregelmatige cyclus. Inmiddels op cd 32 beland.
Misschien moet je vanavond nog eens testen. Ik testte smorgens ook altijd lichter Waarschijnlijk is hij vanavond donkerder. Succes!
Ik had nog 1 test liggen die heel hard riep! Duidelijk gestegen in mijn ogen. Zou dit ook een streepje kunnen zijn door eisprong? Ik zit op cd 32 en heb wel eerder in mijn cyclus vruchtbaar slijm gezien en nu niks.
Lieverd geen testen met elkaar vergelijken. Ze zijn beide in de afgelopen dagen opgelopen dus dat is hartstikke goed. Je bent gewoon hartstikke zwanger probeer ervan te genieten <3
Je bent zwanger hoor. HCG loopt niet elke dag op, dat duurt een dag of 2/3 Probeer eens 2 dagen niet te testen en waag dan nog 1 als je twijfelt. Dan zul je stijging zien... Die zie je nu ook hoor. Gefeliciteerd
HCG loopt wel iedere dag op! Ts,ik vind de oploop ook niet zo mooi eigenlijk.Je zou na 3 dagen inderdaad wel een wat duidelijkere test verwachten.Alles kan nog,maar ik ben bang dat het niet goed afloopt.Mijn ervaring hiermee is in ieder geval niet positief.
Maar pipo30 als je naar de testen kijkt ze lopen allen wel op. Aanmaak is niet bij iedereen even snel toch. Ze worden niet lichter en blijven ook niet gelijk dus er is goede hoop lijkt me?
Normaal gesproken verwacht je gewoon een duidelijke oploop na 3 dagen en die zie ik hier helaas niet. En er zijn inderdaad uitzonderingen waarbij het hcg traag oploopt en het toch om een goede zwangerschap gaat.Maar dat zijn echt zeldzame gevallen hoor,en niet,zoals veel hier denken,dat dat vaak gebeurd. Maar zoals ik in mijn vorige reactie al aangaf...het kan.Maar ik denk dat het niet goed afloopt.
Misschien is het inderdaad beter om twee daagjes niet te testen en dan te kijken of het oploopt met een testje op zondag. Ik hoop op een mooi opgelopen lijntje voor je...
Ik denk ook dat je beter even 3 daagjes kan wachten. Dan moeten ze wel echt al zijn opgelopen.. Ik duim voor je..
Helaas in dit geval ook eens met pipo. Zelf gehad in februari. Test werd pas lichter na de bloeding 4 dagen na nod. Ze liepen bij mij helaas ook niet echt op (ook niet af in eerste instantie). Ik hoop uiteraard dat het wel goed zit. Maar soreek puur uit eigen ervaring nu.