Lijkt me niet hoor, maar zeker weten doe ik het niet. Wij hadden ook de dag ervoor geklust. Hij gaf toch echt positief aan en heb mijn eisprong gevoeld.
en toen heb je weer geklust? dat is toch slechter voor het kwalitijd van het zaad van de man? en wanneer mag je testen?/
nee was het vergeten die dag maar had zondag geklust dus als hij 1 dag later kwam zitten we precies goed
Nee geklust dag voor posi test en de dag van posi test niet. Maar ach, ze zeggen zo veel. Het beste is om de dag en op de dag van ovuleren.
ik kan ook over ong 7 dagen testen en de kwaaltjes vliegen me om de oren maar laat me niet gek maken geloof er geen snars van. Ik heb steekjes in me onderbuik sommige doen me zeer Ongie gevoel me borsten doen me pijn en zie addertjes lopen veel eerder dan verwacht. Raar pepermuntachtige smaak in me mond snel moe snel koud Misselijk soms zelfs duizelingen rugpijn maar heb voor alles wel een excuus want wil me echt niet laten maken
Wie ik? Nee, maar een innesteling kan nog niet geweest zijn, dus lijkt me dat ik dan ook nog niets kan voelen. Heb wel rugpijn al de hele dag en gevoelige tepels sinds gisteren.