Positieve ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Misolle, 7 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misolle

Misolle Actief lid

26 feb 2014
    127
    52
    28
    Vrouw
    Hoi Dames, dit is mijn eerste ronde voor mijn tweede en ik probeer na een aantal jaar anticonceptie mijn cyclus weer uit te vogelen. Afgelopen dagen getest met sensitest en zie in de foto het resultaat. Denken jullie ook dat mijn ei al geweest Is? Ik had wel een kleine tijdje na de donkerste test echt ovulatiepijn en steken rechtsonder en ik heb een paar dagen vruchtbaar slijm gehad wat nu ook weer gestopt is. Gisterenavond nogmaals getest, en een heel licht streepje en vanochtend omowit. Alleen de test knalt voor mijn gevoel niet van het scherm af... In het echt zijn ze wel iets donkerder

Bijgevoegde bestanden:

2. laurita123

laurita123 Actief lid

1 mrt 2009
    119
    35
    28
    @Misolle , volgens mij test je te vaak op 1 dag. Je moet ook minimaal 4 uur niet geplast hebben. Het beste is 1 a 2 x testen. Hij is het meest positief als de streep net zo donker is of donkerder. Ik vind het lastig beoordelen zo! Maar denk 5 augustus en dan 7 augustus je eisprong.

3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik zou nog even door testen! Ik vind ze nog niet positief, je kan het sowieso om dr dag gezellig maken, kleine kans dat je hem dan mist!

4. Misolle

Misolle Actief lid

26 feb 2014
    127
    52
    28
    Vrouw
    Ik heb zeker belachelijk vaak getest, ik was vooral aan het kijken hoe die piek een beetje loopt. Volgende cyclus ga ik gewoon braaf 1 maal per dag testen tot ik richting de piek ga en dan tweemaal:)

5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik denk dat je piek nog niet is geweest en zou even doortesten. Je test inderdaad wel heel erg vaak, ik testte vaak 1x per dag en als hij echt donkerder werd dan nog een keer. Je kunt 2x daags testen maar vaker is echt niet nodig hoor

Deel Deze Pagina