Hallo Allemaal, Ik heb het al in een ander topic ook gevraagd, maar volgens mij wordt die niet meer gelezen, dat was ook al een iets oudere. Maar op mijn temperatuurkaartje lijkt het wel alsof ik een innestelingsdip heb, maar dat lijkt me zo vroeg. Ik had namelijk gelezen dat je tussen 5 en 10 DPO een innesteling kan krijgen. Maar kan dat een innestelingsdip zijn op 4 DPO of is het gewoon een schommeling?? (Mijn kaartje staat gewoon in mijn handtekening) Ik hoop dat jullie het weten, want mijn vorige temperatuurkaart lijkt helemaal niet op dit kaartje..
Ja... op 4 dpo kun je zeker een innestelling hebben (vaak nestelt een eitje zich vroeger als je LF korter is dan 14 dagen) ik duim voor je
Ik klapte 3 dpo dubbel van de pijn en had nog 2 dgn buikpijn en was zwanger. De 2e keer weer 3 dgn dpo en weer zwanger maar dat ging mis. Dus ja, ik ben er van overtuigd dat het wel eerder kan!
Ik heb wel iets korter.. In plaats van 14 heb ik 13 als LF.. Maar of dat het em nou doet, dat weet ik niet Maar ik weet niet of jullie naar mijn kaartje hebben gekeken en die van de vorige, maar hij zakt gewoon tot helemaal onder de lijn, mijn temperatuur van de eisprong.. En daarna stijgt ie weer net zo hard.. Dus het lijkt mij zelf ook een innestelingsdip, maar op 4 DPO leek mij zo vroeg, dat is mooi dat het dus wel kan Ik krijg weer hoop, ben ook al zo lang alweer gestopt met de pil... (Ik weet het er zijn mensen die langer wachten, maar toch, begon al een beetje wanhopig te worden) Ik heb nu weer helemaal hoop! Nou nog uitkijken dat ik niet te vroeg begin te juichen, maar het is al meer dan de laatste paar rondes..