ovulatietesten willen niet.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door denanja, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hii
    ik heb een heel regelmatige cyclus van 28 dagen. Altijd dag 14 iui, houden dit in de gaten dmv ovulatietesten. Nou test ik weer sinds vrijdag (dag 10) had toen een licht streepje dus hij kwam er weer aan mn eisprong, zaterdag was t streepje net zo licht, en vandaag iets lichter dat is toch raar. Net nog een keer getest omdat ik merk dat ie er aan komt door het slijm dat ik verlies en altijd zo is rond dag 12. Maar nu was er bijna geen streepje zichtbaar.

Heeft iemand dit eerder gehad en hoe kan het komen? Heb niet extreem veel gedronken vandaag en net zoiezo 2 uur al niet voor ik de test deed.
    gelukkig mogen we morgen naar de kliniek dus dan gaan we het zoiezo zien

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad tussen de 28-30 dagen, een heel enkele keer eens een uitschieter van bijv 32 dagen 1x in de zoveel jaar, en eigenlijk heb ik normaal een cyclus van precies 28 dagen, maar mijn ovulatietesten willen nog wel eens verschillen.

Oudste is verwekt op dag 8 van de cyclus, middelste op dag 20.....En verder ben ik van de andere 6x zwangerschap op alles ertussen zwanger geraakt. Zegt dus niet altijd allen. Meestal heb ik een positieve test op dag 15/16/17, maar er zit dus wel verschil in.

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    ik had deze ronde ook ovutesten gebruikt, altijd dag 11 en 12 een dikke streep, dag 11 altijd de 1e dag 12 de 2e dikke streep.
    nu dag 10 getest een streepje die je bijna niet zag, ik dacht nou dan komt ei ook later..
    dag 11 getest en was gelijk positief dus het kan in 1 dag veranderen ;)

Deel Deze Pagina