Eisprongpijn duurt nu 5 dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Destiny22, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Goedemorgen dames,

Ik heb al sinds vrijdag avond last van ovulatiepijn, tenminste dat denk ik aangezien ik gister avond een positieve ovu test had, t weekend was de pijn vervelend, sinds vanmorgen behoorlijk veel pijn bij lopen dat ik nu ook een aspirine ingenomen heb. Duurt het bij meerdere zo lang de pijn? Dit is m'n 1e ronde na de pil, kan t hieraan liggen?

Graag hoor ik jullie ervaringen!:):)

2. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Dit had ik ook in ronde 1 en 2 na pilstop! Pijn bouwde op en werd steeds erger tot er pijnstillers aan te pas kwamen.

Ronde 3 was gelukkig pijnloos, ik voelde m'n follikelgroei wel, maar dat was eerder een doffe aanwezigheid van iets :)

3. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Oké, dankjewel! T is niet te houden af en toe, nu met aspirine gaat het gelukkig maar anders... Goed om te lezen dat ik niet de enige ben, maar wel naar dat je ook deze pijnlijke klachten had hihi ;)

4. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Eisprong zelf voel je in principe niet, het is de groei van de follikels die je voelt. En ja dat kan erg pijn doen.
    Beste is wel om alleen paracetamol te nemen tegen de pijn als je zwanger probeerd te worden.

5. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Jaa ik neem paracetamol :) de follikelgroei dus aha weer wat geleerd :) ik vroeg me alleen af of t zolang kon duren de pijn, ik hoor de meeste over een dag maar ik heb t nu al vanaf vrijdag avond.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja hier ook vooraf van de eisprong , dus idd follikelgroei veel pijn op dezelfde plek. Dit was vaak rond de vijf dg bij mij

7. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Okee dankjewel voor je reactie ook, hoop dat t hier nu bij blijft hihi en anders nog maar ff doorbijten :D

8. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik had 20 maart een positieve ovulatie test (In de middag) en kreeg in de avond ook enorme pijn in mijn onderbuik en rug.
    dit hield geloof ik een dag aan en toen was het over.

Ongeveer 5 dagen later kreeg ik weer een zeurende pijn in mijn onderbuik wat door trok naar mijn zij (soort spierpijn) en last van mijn onder rug, dit duurde ongeveer 3 dagen. Veder helemaal geen klachten of symptomen meer gehad, dus ben benieuwd ! ;)

Succes ! :)

9. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik heb er ook last van. Gelukkig niet iedere maand zo erg, maar ik heb er echt wel maanden bij gehad dat ik bijna flauw viel van de pijn. Dan liep ik daarna nog een dag of 3 met een beurs gevoel in mijn buik.

Bij mij is het overigens toch wel degelijk mijn eisprong die zo'n pijn doet. Een dag voor de pijn heb ik positieve ovulatietest, een dag na de pijn stijgt mijn temperatuur en 14 dagen later word ik ongesteld.

Gelukkig heb ik vaker maanden waarin ik alleen de follikelgroei voel en heb ik gelukkig geen ovulatiepijn. Volgens mijn huisarts kan het geen kwaad en weet je zo wanneer je vruchtbaar bent (als je het op kan brengen te klussen ondanks de pijn ;))

10. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Poe jaa bij mij schijnt t dus echt follikelgroei te zijn omdat t zo lang aanhoud de pijn maar klussen deed wel goed zeer afentoe ja hahaha mja heb t er voor over :) bij jou klinkt t wel heftig, jeetje bijna flauwvallen.. Klinkt niet fijn

Deel Deze Pagina