He dames, Ik ben hier nieuw! We hebben vorige maand besloten om voor een tweede kindje te gaan en vind het super leuk en spannend (we zitten nu net in de eerste ronde). Bij de eerste werd ik in de eerste ronde direct zwanger. Het was toen zo snel dat ik toen even moest wennen aan het idee. Maar ik merk dat ik nu toch wel erg hoop dat het weer zo snel raak is. Wat is jullie ervaring hierin? Groetjes, Mir
Bij de eerste ook direct zwanger, de tweede laat nu al een jaar op zich wachten. Ik dacht ook snel weer zwanger te zijn uit eerdere ervaring maar als ik je 1 tip mag geven, ga hier niet van uit want vanaf ronde 1 zul je dan alleen maar teleurstellingen hebben, en is het wel zo, dan heb je gewoon veel geluk!
Mijn zus was bij de eerste in de eerste ronde zwanger, de tweede duurde 13 rondes, inclusief miskraam..
Eerste en tweede beide een half jaar. Bij de eerste moest ik van een zware pil ontpillen en bij de tweede keer gaf ik bv. Toen ik stopte raakte ik gelijk zwanger.
Ben ik idd ook benieuwd naar TS... Bij onze dochter was het in ronde 3 raak. Nu zitten we in ronde 3 voor een 2e kindje en ben benieuwd of het deze keer weer raak is in deze ronde Nog een weekje afwachten voordat we het weten...
Eerste in derde ronde, tweede in tweede ronde, derde in ronde nul. We zouden er vanaf juni voor gaan en ik dacht vrij zeker dat er in mei niks kon gebeuren (man griep en ik had nog maar net een cyclus sinds de 2e), maar ik had 26 mei een positieve test in handen . Bij mij is het elke keer dus sneller gegaan. Echt geluk.
1e keer: 2e ronde (helaas mk) 2e keer: 4e ronde (zoon) 3e keer: 8e ronde (zoon) En nu helaas al bijna 4 jaar bezig voor een derde kindje en nu een jaar in MMM gezeten en 6 IUI's verder en een laparoscopie waar niks uit is gekomen. Nu nadenken of we met IVF willen beginnen. Zo vreemd kan het dus verlopen...hier hadden we absoluut geen rekening mee gehouden.
1ste keer zwanger : 1ste ronde 2de keer zwanger : 1ste ronde (maar werd vroege miskraam) 3de keer zwanger : 2de ronde na de vroege miskraam dus hier alle keren erg snel raak maar ook ik ben me ervan bewust dat het anders kan lopen ik heb trouwens 2 zoons mogen krijgen ♡♡
Wauw wat een uiteenlopende antwoorden. Veel respect voor de meiden die erg lang bezig zijn geweest voor een kindje. Lijkt me bijzonder ingrijpend... Wel fijn dat er ook meiden zijn. Die toch ook de tweede keer heel vlot zwanger zijn geworden! Komende weken flink gezellig in bed maken en hopen dat ik me tot de laatste groep mag rekenen!
Hier is het bij de 1e in de 1e ronde raak geweest. Nu zijn we bezig met de 2e ronde.... hopelijk is het raak, maar ik hou er inderdaad ook rekening mee dat het geen gegeven is dat het bij een 2e net zo snel zou kunnen gaan....
Jeetje wat heftig zeg! Ik kan me voorstellen dat je dat niet zag aankomen van te voren! Weet je hoe het komt dat het nu zo extreem moeizaam gaat? Vindt het knap dat je na 4 jaar de moed nog niet heb opgegeven! Heel veel sterkte, hoop dat er snel wat meer geluk op jullie pad komt!
Twee keer in de tweede ronde. We schrokken dat het de eerste keer zo snel raak was. Waren er dit keer dan ook niet vanuit gegaan dat het weer zo snel zou gaan.
1e zwangerschap; 2e ronde; dochter (2011) 2e zwangerschap; 6e ronde; MA 7w2d 3e zwangerschap; 2e ronde; vroege miskraam 4w4d 4e zwangerschap; 9e ronde; onverwacht in de MMM gekomen, gestart als IVF poging, maar omgezet naar escape IUI ivm slechts groei van 1 follikel; zwanger van weer een meisje!
Bij de eerste eerst even moeten zoeken naar eisprong maar vanaf dan vanaf de eerste keer raak. Deze keer eerste maand raak zonder gericht te klussen.