Hallo, Ik gebruik nu sinds deze ronde ovulatietests van zwanger en kids. Nu test ik eigenlijk elke middag rond half 2, maar morgen en overmorgen moet ik werken. Daarom mijn vraag, maakt het veel uit als ik ipv om half 2 morgen en overmorgen rond 16 uur pas test?? Om nou op mijn werk te gaan testen zie ik eigenlijk ook niet zitten... Weet iemand of het veel uitmaakt??
Ik gebruik de testen meestal in de namiddag. Ik denk ook niet dat het veel uitmaakt, als je maar niet opeens veel meer hebt gedronken van te voren dan normaal (of andersom).
Maakt niet uit, die 2 uur eerder maakt geen verschil. Ander verhaal is, als je bijv om 10u test normaliter en de dag erna ineens om 18.00 bijv. Dan zit er toch 8u tussen waar je m net kan missen bij wijze van.
Bedankt dames, ik had al niet het idee dat het erg veel uit zou maken, maar je weet nooit. Inmiddels al 1,5 week aan het testen en nog altijd niet positief, op dag 6 begonnen. Jammergenoeg zal het deze maand niet veel meer uit maken, mijn vriend is door zijn rug gegaan en kan er amper mee bewegen, dus ik denk dat ik die testen beter kan bewaren voor de volgende ronde!! groetjes