Beetje onzeker na een miskraam en naar mijn idee loopt de predictor niet zo op. Of is deze oploop wel goed? Er zit 1, 2 of 3dagen tussen de testen
Ik vind het eerlijk gezegd een prachtige oploop. Ook bij de predictor zie ik oploop, bovendien is de controlestreep van de laatste predictortest lichter dan bij de eerste, dus dan moet je de teststreepjes ook in dat perspectief zien
Vind je testen er ook mooi uit zien! Maar begrijp dat je onzeker bent. Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben. Heb vandaag opnieuw getest en vroeg me ook hetzelfde af. Wanneer was jou eerste dag van je laatste menstruatie? De mijne 13 febr x
Gefeliciteerd!! Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 19 februari, maar had een vroege eisprong. Heb je een foto?
Ben echt benieuwd wanneer jou eisprong was, want mijn test lijkt meer op jou eerste of tweede kruidvat test. Ik zou vandaag 12 dpo zijn. En jij? Ik hoop echt dat ze oplopen word er gek van, heb in dec ook een mis gehad.
Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was, ik denk 28 februari of 1 maart.. dus dat is dan 14 of 15 dpo