Zoals de titel al zegt? Wie heeft zegels van de plusmarkt voor het gratis boodschappen pakket? En wil ze uiteraard weggeven? Ik wil de postzegel betalen om ze op te sturen. Ik heb er best nog wel wat nodig. Door omstandigheden heb ik niet constant mijn boodschappen daar kunnen doen ( wat ik normaal wel doe), waardoor mijn kaart nog niet vol is. Stuur me even een PB als je zegels hebt. Alvast bedankt, Hope
ik heb er denk ik nog wel een paar. krijg de kaart in mijn eentje toch niet vol 9ook omdat ik wel eens vreemd ga bij de c1000) stuur me je adres maar dan stuur ik ze op (mag de baas de postzegel betalen hihihi)
Stuur me een PB met je adres, ik heb er nog een paar. Uit mijn hoofd gezegd vijf. Ik koop alleen maar wat tussendoor dingen bij de Plus, dus kom nooit aan het hele pakket. Enne, die postzegel is wel goed hoor !
nou, als we dan toch bezig zijn................. ik heb nog 10 zegels nodig voor het pakket van super de boer en die aktie is ook bijna over, dus als iemand daar nog wat van heeft liggen, hou ik me aanbevolen
Ik zal even mijn adres PB-en naar Loopy en Soraya. Thanks meiden. Nienke, als ik eens wat hoor over de superzegels van anderen, dan laat ik je wat weten. Liefs Hope
Hoe zit dat met die zegels? Ik heb net voor 7,00 precies boodschappen gedaan en krijg een hele rits van die zegels in mijn handen. Helaas heb ik die andere net verstuurd. Ik zal deze erachteraan sturen. Nog een vraagje, tot wanneer loopt die aktie? Anders hou ik deze nog even apart, mocht ik er nog komen voor wat boodschappen en ik krijg weer die zegels, stuur ik alles inéén.
Zwaai*..hier nog 11 zegeltjes van de plus om mijn zegelboekje vol te krijgen.Nog op zoek naar zegels want vrees dat ik hem dus net niet vol ga krijgen. De plus actie loop tot 2 november,van super de boer weet ik het zo niet maar ik denk dat het ongeveer het zelfde is kwa datum.
Heb je wel echt de gratis zegels gekregen of de koopzegels? Daar zit verschil in. Maar dat zal je zelf ook wel weten. Vlinder als ik morgen of zo de zegels binnen heb van de meiden, em ik heb genoeg, dan krijg jij ze weer. En dan geef ik hier een seintje, dan kunnen meiden ook jou PBen. Hope
Haha, die koopzegels heb ik ook, maar die plak ik netjes in mijn eigen boekje. Schiet lekker op joh, ik doe daar voor misschien 10,00 per week boodschappen. Nee, het waren zeven van die andere. Ik zei netjes 'ja' toen hij het vroeg. En waarom zeven? Omdat ik voor 7,00 boodschappen heb gedaan? Geen idee, dacht dat je er niet één per euro kreeg, maar ik weet het niet. Laat het maar weten hoe en wat, ik kan ze ook naar Vlindertje sturen.