Hallo allemaal, Wil deze maand gaan starten met ovulatietesten maar heb verder helemaal geen ervaringen mee wel wat dingen gelezen nu heb ik nog aantal vragen,. Wanneer is het handig om te beginnen met deze testen 8e dag ofzo? heb een regelmatige cyclus van 26 dagen. Als je een licht streepje blijft houden is de kans dan groot dat je zwanger bent of heeft dit er niks mee te maken? Klopt het dat je het elke dag opt zelfde tijdstip moet doen en 4 uur niet drinken en plassen. En zeker geen ochtendurine gebruiken? Als je een donkerder streepje heb krijg je snel je eisprong, klopt dit ? Alvast bedankt,
Als je testen in huis hebt staat in de beschrijving vanaf welke dag je het beste kan beginnen. Kijk eens hier: http://www.sensitest.nl/index.php?p=faq Daar staan vaak gestelde vragen. En licht streepje: heb ik altijd want je hebt altijd wel LH in je urine. Een ovutest kan ook zwangerschap aanduiden maar meestal pas als je ook een zwangerschapstest zou kunnen doen. Als je een posi test hebt (teststreep even donker of donkerder dan controlestreep) springt je ei binnen 24-48 uur dus zoveel mogelijk klussen!
Ja inderdaad, ik ben zelf ook aan de ovu testen,ik heb met mijn eerdere testen deze maand ook lichte 2e streep gehad maar na vandaag was mijn test knal positief kijk maar in mijn album zo moet hij worden..mijn test streep is vele malen donkerder dan de controle streep de mijne is een mooi voorbeeld hihihi... de ovu testen staat los van zwanger zijn,het kan wel zo zijn dat je zwanger bent en een positiefe test krijgt maar dan ook moet hij net zo donker of donkerder zijn dan de controle streep..