ik had eerst cyclus van 30 en 31 en toen 74 dagen. je gaat van alles denken over je lichaam. Zelfs help heb ik wel een eisprong? nou heb ik dus van die stikjes voor ovulatie testen. en ja er staan dus 2 streepjes alleen is de ene dus licht gekleurd. nou dacht ik als je nou helemaal geen eisprong zou hebben blijft hij dan wit. dan zou ik er op uit kunnen maken dat ik dus wel een eisprong heb en dat ie onderwerg is. ik weet dat hij donker moet zijn voordat je eisprong er echt is. Iemand raad? _________________
Mijn streepjes waren een aantal dagen voordat mijn ei kwam ook altijd al licht zichtbaar. heb nog een foto in mijn album. En mijn cyclussen gingen ook flink hun eigen gang dus je ei komt er aan hoor.
ja maar als je nou totaal geen eisprong hebt. heb je dan wel LH in je lichaam? zoddat het streepje heel licht kleurt. bij mij is ie nu weer weg geen streepje nada niks. terwijl 5 dage n geleden eer een licht streepje te zien was. gek hoor. we wachten maar gewoon af.
komt mijn ei eraan? de laatste test is vandaag gedaan om 17.30uur, ik heb al wel last van vruchtbaarslijm. [img=http://img411.imageshack.us/img411/1603/cimg0756lj4.th.jpg][img=http://img411.imageshack.us/images/thpix.gif]
Bij mij varieren die streepjes ook enorm in kleurverschil, de ene keer donkerder dan de andere keer. Heb die vraag ook al gesteld en waarschijnlijk ligt het aan de concentratie van je urine.
Je ei komt er aan Medina hij moet iets donkerder zijn! W.s. komt je ei over 2 dagen denk ik als ik naar het verschil kijk
hey dames de ovutesten zijn vandaag weer heeel licht geworden, streepje is haast niet meer te zien. en vruchtbaarslijm is ook gestopt.
hoi Medina, Dat had ik nou ook zulke lichtte en nu is het weer weg. heb nog geen vruchtbaar slijm gehad. hmm afwachten maar weer. heb onregelmatige cyclus kan dus alle kanten op.
Misschien is jullie urine inderdaad dan wel niet genoeg geconcentreerd. Probeer het anders eens s ochtends, dan heb je de hele nacht niet gedronken. Misschien dan duidelijker
ja ja yoepie heb met ochtend urine gedaan en zie een duidelijke streep. nog wel niet zo donker als de controle streep maar toch.
Even een vraagje aan alle dames. Hoe laat doen jullie de ovulatietest? Dacht dat het ook met ochtendurine moest, maar mag niet volgens de gebruiksaanwijzing. Wat is dan de beste tijd om te testen? Maakt het niet uit als je gegeten en gedronken hebt?
mijn testen zijn van sensitest, en de 2e streep is helemaal weg vandaag. Lijkt er miss toch wel op dat me ei is geweest, ik heb een cyclus tussen 30 en 32 dagen en gister was dag 18 van mijn cyclus. mijn testen doe ik altijd in e middag want ochtend urine mag je niet mee testen staat in de gebruiksaanwijzing. Annie19 het is de bedoeling dat je niet teveel gedronken hebt als je de test gaat uitvoeren,
Hoi Ingrid, Wees niet te blij met het vinden van je ei in de ochtend. Ik had gisterochtend ook met ochtendurine getest en er was een hele duidelijke streep. Een paar uur later was er helemaal niets te zien. De Kruidvattest mag dus niet 's morgens gedaan worden. Hoop dat als je 's middags nog een keer test, dat je ook een streep ziet. Ik dus niet!
Ik heb net de test gedaan(1ste) , maar het teststreepje was niet erg duidelijk vind ik, en er leek een heeeeeel licht 2de streepje te staan?! Ben er niet bekend mee want dit is de eerste keer pas... Testen zijn van sensitest.
Ik ben ook voor het eerst bezig met testen, maar had gisterochtend goede hoop. Helaas was het een paar uur later verdwenen. Er kan dus wel degelijk een donkere streep staan. Nu maar hopen dat ik de streep snel weer heb, want wil graag mijn ei vinden.
Vanmiddag 2de ovu test gedaan en weer een 2de lichte streep iets beter zichtbaar als gister, dus zou mn ei er dan toch aan komen?
hey girls, Ik ben ook voor de eerste keer bezig met ovutestjes. Heb er vandaag gaan halen naar kruidvat,thuisgekomen,test gedaan en in men album staat het resultaat... Is dit op de goeie weg? groetjes
hey deze morgen een ovulatietestje gedaan en de streep is iets dikker en donkerder geworden... fingers crosst.... groetjes
Hey iedereen, Heb een vraagje... Heb nog nooit een ovu test gedaan, dus ik weet niet goed hoe dat in zijn werk gaat. Wanneer kan je die doen? En hoe? Liefs Nanske