ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Inggrid, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hoi Nanske,

welkom bij de club der ovulatietesten haha.

ovulatietesten meten je LH piek. Als je de LH piek hebt zal je ovulatietest net zo donker kleuren als de controle streep. of tewel als de test streep net zo donker is als de controle streep zal binnen +/- 24 uur je eisprong plaats vinden.
    Je mag echter niet testen met ochtend urine aangezien deze te geconcentreerd is om goed te kunnen meten. ik doe het bv s'avonds voor het naar bed gaan. Alleen heb ik hem zelf nog niet gevonden.

Ik hoop zo je vraag een beetje te hebben beantwoord.

2. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey dames
    mijn ovulatietesten gaan van heel licht, naar minder licht, naar iets donkerder,... Maar het echte positieve signaal blijft uit. Om wanhopig van te worden.
    Ik ben sinds juli gestopt met de pil en heb sindsdien cyclus van 43 en 60 gehad. Nu dag 18.
    Heb je je eisprong steeds 14 dagen voordat je ongesteld bent of kan deze er langer over doen door andere factoren (stress, ziek,....)

Thanks en succes voor iedereen !

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    de periode voor de eisprong kan langer zijn. maar over het algemeen is de fase van eisprong tot menstruatie +/- 14 dagen.

4. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Inggrid, hey musje,

Dank je voor jullie antwoorden.
    Ik ga het dan eens proberen.
    Normaal heb ik woensdag mijn eisprong, dus ben wel eens benieuwd. Zou zo graag dit jaar nog zwanger willen worden... :), maar wie niet hé? haha

Groetjes, Nanske

Deel Deze Pagina