Beinvloed alcohol zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mbol, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbol

mbol Actief lid

15 nov 2008
    120
    0
    0
    Oss
    Hoi,
    Wellicht een stomme vraag maar ik heb gisteren 2 glazen wijn gedronken tijdens het kerstdiner en vanmiddag test ik positief. Voordat ik een gat in de lucht spring: kan dit vals positief zijn?
    Ik heb een digitale CB test gedaan en ben nu ruim een week overtijd. Vlak voor de kerst had ik echter ook al een Kruidvat test gedaan en deze was negatief terwijl ik toen toch ook al 4 dagen overtijd was!

Ik hoop dat iemand mij hier duidelijkheid over kan geven!
    Alvast bedankt!

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Misschien heb je deze maand een langere cyclus en ben je nog geen week overtijd?
    Maar nee alcohol kan dat niet, dus Gefeliciteerd!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    das geen stomme vraag.. zou ik mij ook gaan afvragen ;) maar ik zou denken van niet :D HCG is HCG ..geen alcohol hhaha.. maar goed.. even nog eentje doen dan maar ;) in ieder geval een voorzichtige gefeliciteerd!

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik denk ook niet dat dat invloed heeft op test....hij geeft alleen positief aan als er HCG in je lijf zit en volgens mij zit dat niet in alcohol;)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    haha was het maar zo voor sommige vrouwen ;) al lijkt het soms wel zo te zijn dat na een nachtje drinken sommige meiden zwanger raken... hahahahaha hmmm zet je toch wel aan het nadenken!

6. mbol

mbol Actief lid

15 nov 2008
    120
    0
    0
    Oss
    Bedankt voor jullie antwoorden, doe voor de zekerheid morgen ochtend maar een testje maar dan is het een voorlopige "Jippie"!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gefeliciteerd :) en de digitale CB heeft volgens mij meer HCG nodig dan bijv een KV test, dus neem aan dat het echt raak is als een digitale CB zwanger aangeeft..

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik zou niet eens een test durven doen als ik de dag ervoor alcohol had gehad.
    Maar ik denk ook dat 't geen invloed zal hebben en CB-digi is zeer betrouwbaar, dus volgens mij kunnen we je feliciteren hoor!

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Gisteren twee glaasjes wijn en vanmiddag een test die positief was? Die alcohol is al laaaaaaaaaaaang je lijf uit hoor meid! En beïnvloedt zo'n test echt niet.

Streepje is streepje en zoals hierboven, hcg = hcg hoor! Kortom: van harte gefeliciteerd meid! Zwanger, wow! Had de dag voor de test ook 2 of 3 biertjes op, was ook positief en Lena is inmiddels 8 maanden oud ;)

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja een test kan wel degelijk vals positief geven na alcohol!
    In het onderdeel voor testen staat hierover een topic van Kristel.
    Dus morgen opnieuw testen en dan zonder alcohol ;)

11. mbol

mbol Actief lid

15 nov 2008
    120
    0
    0
    Oss
    Vanochtend een geheel nuchtere test gedaan en het is nu dan echt officieel: ik ben zwanger!

:whistle: :whistle: :) :)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar ovulatie- en zwangerschapstesten.
    Elmo

Deel Deze Pagina