Tot wanneer ben ik nog vruchtbaar!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ladymoi, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Hallo dames
    Ik had al een topic geopend over een heeeel licht zw test, met ovu test teste ik dik positief. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit mijn eisprong is, had gister een dik posi ovu test en vandaag weer getest, lijntje is iets lichter maar wel heel duidelijk, tot wanneer ben ik nog vruchtbaar, want vanavond kan ik niet klussen, morgenavond wel, dus woensdagavond, ben ik dan nog wel op tijd voor mijn ei?

help me

2. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Beetje rare titel heb ik uitgekozen! haha

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Het is volgens mij onmogelijk met een zw test je LH piek te vinden.

Wanneer je test negatief word of lichter zal je ei waarschijnlijk die dag springen. Dus ik zou het voor de zekerheid vandaag toch proberen te klussen!

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    oja dat was jij met de zw test! ;)

Meid, ik zou eerst eens even morgenochtend weer een zw test doen met ochtendurine, want dat geeft meteen duidelijkheid! Als je een heel licht streepje had met een zw test kan het echt niet je ei zijn! Heb je nog een zw testje thuis? Doen he? ben benieuwd!

ps want andersom kan wel, met een ovu test kun je wel hcg meten maar met een zw test geen lh hormoon, dus kom op meid, testje doen!

Kun je een foto plaatsen van je ovu testen en die zw test?

liefs humm

5. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    o....streepje zw is wel heeeel licht he!
    Ik weet het niet meer hoor.
    Vanavond klussen kan niet, ivm man overwerken!

6. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Ik heb nog 1 testje thuis en was wel van plan m morgen te testen. Ik kan helaas geen fotos laatsen omdat ik snoeren van camera/pc kwijt ben. Maar streep van zw is echt heel erg licht, mijn man zag wel een streepje, maar ik vertrouw het niet en ben bang dat het zo een vals streepje is vandaar dat ik gewoon van een ovulatie ga.

Deel Deze Pagina