Hi Mussie, Tja weet je je zegt 'we hebben besloten 2 weken lang 3 maal per week te klussen'... het is allemaal zo gepland. Zo had ik het vorige maand ook gedaan. En ja hoor de sex is nog steeds leuk maar zo gemaakt. Daarom vond ik het deze keer gewoon fijn met die testen. Gewoon lekker genieten en daarnaast de test om te zien wanneer je ovulatie is om ff extra te klussen. Ik heb het deze maand veel positiever ondervonden. Hopen dat het resultaat er ook na is. En tuurlijk dat het goed blijft gaan maar helaas is dat een risico dat je elke keer loopt Liefs, Gaby
Hihi, wij hebben dit juist afgesproken omdat je dan niet alleen tijdens je vruchtbare dagen "klust", snap je? Als je een test hebt gedaan, voelt dat voor ons als moeten en dat willen we dus niet meer. Hebben we wel gedaan en dat voelt niet goed. En natuurlijk hou ik het met de testen wel in de gaten, maar juist doordat door de curettage mijn cyclus zo van slag is, weet ik ook niet meer precies mijn vruchtbare dagen. Die wist ik voorheen wel. Vandaar dat we nu wat ruimer de tijd nemen Liefs, mussie
Hoi misschien een stomme vraag. Wil eigenlijk niet tempen wordt ik nerveus van denk ik. Maar wil wel weten wanneer me evt ei is Hoe werkt zo'n test precies? En als ik ermee wil beginnen wanneer is dat dan? Moet het iedere dag vanaf einde Ongi? En wat voor testen moet ik dan nemen zie De Cassette testen en strip testen ( oa zwanger worden/ ovulatie test) Wat is wat en wat is het verschil in gebruik? Bij evt wel tempen, ik heb een standaard thermometer die binnen een pr sec gaat piepen is dat dan wel genoeg neem aan als hij piept dat hij klaar is. en met wat voor temp moet je beginnen en wanneer
Ik gebruik normaal ovulatietesten 14 dagen na mijn menstruatie. Ik begin er nu een week eerder mee, omdat door mijn curettage mijn cyclus behoorlijk van slag is, en ik dus niet precies meer weet wanneer ik me ei kan verwachten Ik heb altijd testen van ClearBleu, maar die zijn behoorlijk prijzig. Ik moet zeggen dat ik ze wel het duidelijkste vind omdat ik niet zo goed ben met streepjes. Ik ga nu wel aan de goedkoperen testen omdat ik nu veel eerder begin met testen.Ik heb eens goed naar de gebruiksaanwijzing van de andere ovu testen gekeken en ik denk dat het op zich toch wel vrij duidelijk is. Tenminste zoals het daar staat beschreven wel.Ik zou ook gaan tempen, maar ik weet zeker dat ik daar geen geduld voor heb Als me wekker gaat, moet ik er gelijk uit, douchen, eten enz enz. Als ik er niet meer uit ga komen met de ovutesten zal ik wel moeten denk ik, maar ik probeer het eerst nog een keer zo.Ik kan je dan ook niks uitleggen over tempen, maar er zijn hier genoeg mensen die het wel weten En ja, als je thermometer piept betekent dat dat hij klaar is Ik wens je heel veel succes met "klussen" Liefs, mussie