Ben het wachten beu...........

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ben vandaag 13 dagen overtijd.Nog steeds geen posi test.Ben het wachten beu.Wachten op een posi test of op mijn ongi. wordt er zo zat van!Laat 1 van de 2 maar komen.dit is niet leuk meer.

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh leanne dat is echt vervelend wijfie ik duim hard voor je dat 1 van de 2 komt maar hoop toch een posi test hoor
    ik duim heel hard voor je

3. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Spannend hoor Leanne!! Zeker als ik naar je pendel voorspellingen kijk. Kan alle kanten op. Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt!

Gr Droom

4. Niet meer actief

Ik moet nog 2 dagen werken dan heb ik vakantie.Wacht nog deze 2 dagen af en anders wil ik bloed laten prikken.Als ik zwanger ben ben ik bijna 6 weken noe dan moeten ze wel waardes in je bloed kunnen vinden toch?

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    vervelend zeg :(
    Ik hoop voor je dat je snel ongi word, of alsnog een posi test krijgt

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik ken het hoor Leanne, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt..

Gr
    Jorietje

7. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Dat moeten ze in je bloed kunnen zien ja. Als je naar mijn banner kijkt zie je dat het bij mij ook al super lang duurt. Geen idee of in overtijd ben maar ik test negatief. Ik heb over 2 weken een afspraak voor een inwendige echo. Hoop dat ze iets positiefs zien en anders iets waar wat aan gedaan kan worden.

Succes!!

Gr Droom

8. Niet meer actief

@Droom krijg jij die echo nadat ze je bloed hebben geprikt?of hebben ze dat nog niet gedaan?

9. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Ze hebben bij mij geen bloed geprikt. Ze zijn er vanuit gegaan dat ik niet zwanger ben. Omdat ik negatief test en zo ongelmatig ben. Zelf denk ik dat er wel iets zit maar dat bloedonderzoek kreeg ik niet.

Gr droom

10. Niet meer actief

@Droom heb je wel sypmtomen dan?ik hoop voor je dat de echo goed is

11. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Pijn in mijn buik en gevoelige borsten....en dat al zo'n 3 weken lang. Je snapt dus wel dat ik snel meer wil weten! Nog 2 weken, dat is te overzien. Hoe het nu al zo lang uit.

Hoop dat het bij jou wat minder lang duurt!

Gr Droom

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    @ Leanne: Mag ik je vragen hoe lang je bezig bent...hoe lang je gestopt bent met de pil? Ik kan me voorstellen dat je aan het ontpillen bent..De eerste keer had ik een cyclus van 50 dagen.
    Ik hoop dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt....dit is niks!
    Ik duim voor je dat een positieve test hebt!

Veel liefs

13. Niet meer actief

@Alice Dat kan ik me ook goed voorstellen alleen ik gebruikte geen pil hihihi.Wij hadden aandelen in de durexfabriek hihihi.en idd dit is helemaal niks
    veel liefs

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    He Leanne wat balen zeg... kan me voorstellen dat je het onderhand wel zat bent!

Ik duim met je mee dat er iets positiefs uitkomt!

Liefs
    Manuela

Deel Deze Pagina