Als je veel hebt gedronken en daarna geplast hebt en zo'n 30 min weer voor ivm een zwangerschapstest en dat terwijl je eigenlijk helemaal niet moet plassen, zou dat 't hcg hormoon kunnen beïnvloeden? Dat was de situatie voor mij vandaag en hij was negatief, maar ik zag wel een rose gloed boven aan de test + een wit voor gedrukt lijntje. Dat heb ik nog nooit gezien en dat terwijl ik al véél 2v5 testen versleten heb. Iemand enig idee?
als je veel drinkt is je urine niet zo geconcentreerd, en zou het kunnen dat je de hcg 'verdunt' , dus morgenochtend gewoon opnieuw met ochtend urine! Succes en hoop op 2 roze strepen! x miek
Heeft geen invloed op hCG, wel op de concentratie en dat heeft wel invloed op de test. Maar op zich zou je op elk moment van de dag moeten kunnen testen- ochtendurine is geen voorwaarde, maar kan wel een duidelijkere streep geven. Spannend!
Zo lang mogelijk ophouden (of inderdaad gewoon ochtendurine) geeft de duidelijkste uitslag op een zwangerschapstest. Vooral nu je nog voor je nod zit kan het veel verschil maken. Heb je nog getest vandaag? Succes!
ben ook wel benieuwd of je nog getest hebt?..spannend... ik heb zelf nog nooit een voorgedrukt lijntje bij de 2 voor 5 euri gezien, dus wie weet...