hallo, zien jullie een 2de streepje heb hem gedaan, en kwam wel een licht streepje, dat hij nu wat geelig is is omdat ik intussen veel gedaan heb en hem nu pas op de foto heb gezet
go heb ook 4 van zulke testen in mijn laatje liggen. Ik zie ook altijd streepjes, maar dan ziet verder niemand ze. Ik zie dus bij die van jou ook wat. (maar dat zegt niets ik ga voor je duimen)
Hi, heb m even voor je bewerkt, denk wel iets te zien maar heb zelf ook vrij duidelijke testen en ben toch bang dat het indrogers zijn..
ik zie ook niks en eerlijk gezegd heeft het niet zoveel zin om een test te bewerken, daarmee ga je alleen maar dingen zien die je graag wilt zien en creeer je voor jezelf alleen maar valse hoop, maar dat is mijn mening. ik zou gewoon over een paar dagen nog eens een test doen, dan zou er meer te zien moeten zijn
ben ik met je eens.. maar ze vroeg of iemand m wilde bewerken en denk ach waarom niet, ben de beroerdste niet
ik zie wel wat maar heel erg vaag. Als ik je foto bewerkt wordt het voor mij alleen maar onduidelijker. Paar daagjes wachten nog, spannend.
ik vindt het heel erg lief van jullie dat jullie hem willen bewerken, en ik weet dat daar geen zekerheid door komt, ik wil donderdag/vrijdag nog eens weer testen (als ik dat volhou) maar was gewoon benieuwd, want als ik hem in handen heb zie ik hem wel en krijg hem helaas niet beter op de foto. maar ik hou jullie zeker op de hoote
@mijn2kids; Sorry maar ik kan turen tot ik een ons weeg maar zie echt helaas geen 2e streepje. Probeer het anders nog eens over een paar dagen.