2 dagen heeel licht positief: zwanger??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jesje1982, Jul 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    3,243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hallo allemaal,

ik heb gisteren en vandaag getest en ik weet het, veel te vroeg, maar nu heb ik allebei de dagen een heel licht streepje binnen de tijd. hij is nog te licht om hem op de foto te zetten, duys kan ze niet laten zien:(
    maar zal ik nu zwanger zijn? hij is wel roze, maar echt nog heel licht, maar heb dit nog nooit gehad.
    ik ga proberen me in te houden om 2 dagen te wachten met testen. maar het kan toch niet dat ik 2 dagen achter elkaar een indroogstreepje krijg?

graag jullie meningen!!

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    dat had ik ook 5 dagen voor nod en nu zo blanco als maar kan en een week overtijd. is bij mij 1e ronde dussss weet niet hoelng cyclus wordt.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb hier geen ervaringen mee sorry. wat voor test heb je gedaan als ik vragen mag? de kruidvat is erg betrouwbaar dus alsje die hebt gebruikt kun je ervan uitgaan dat het positief is.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

tenminste ik vindt de testen van de kv erg betrouwbaar. en anders toch nog heel even geduld hebben en over een paar dagen nog een test doen.

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    50% van de bevruchtingen gaan alsnog fout ,daarom word er ook geadviseerd pas te testen vanaf nod, nu weet je dus nog niks.
    nog even wat geduld;)

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier sluit ik me bij aan en helaas testen tegenwoordig meer mensen vals positief. Ook 2 dagen achter elkaar. Uiteraard hoop ik dat dit voor jou niet het geval is en je streepje alleen maar duidelijker word. ;)

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik denk niet dat heel veel mensen ineens vals positief testen hoor!
    We willen alleen allemaal heel graag al heel erg ver voor NOD weten of we zwanger zijn.
    En zoals iemand eerder al zei, 50% van de zwangerschappen wordt voor NOD weer afgebroken.
    Je test kan dan best positief zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat de zwangerschap dan ook goed is.
    Ik zou lekker nog wachten tot je NOD, dan heb je iets meer zekerheid.

8. Mariska121

Mariska121 Actief lid

Jul 2, 2007
    415
    0
    0
    Is het mogelijk dat het alsnog mis gaat terwijl de testen steeds donkerder worden? Morgen is mijn nod en mijn 2v5 test is vrij donker namelijk...

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

als je morgen ongesteld zou moeten worden en je hebt een duidelijke test dan is het zeer ws gewoon goed hoor!

10. Mariska121

Mariska121 Actief lid

Jul 2, 2007
    415
    0
    0
    Sorry voor het offtopic dames maar ik ben gewoon zo onzeker :)

Bovenste is van vandaag en de onderste is van gisteren, die lijken dus aardig op elkaar. Maar die van zaterdag en vrijdag waren heel licht, wel allemaal met ochtendurine.

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Mariska, Deze test lijkt me vrij duidelijk 1 dan voor nod! In principe kan er nog van alles misgaan in de eerste weken, maar ik denk dat jouw nod ongi-loos voorbij gaat.
    Heel voorzichtige felicitaties!!

12. Mariska121

Mariska121 Actief lid

Jul 2, 2007
    415
    0
    0
    Jippie! Altijd fijn om te horen. Nu maar hopen dat ik de komende maanden niet meer ongesteld word!

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    zeker positief!! gefeliciteerd!!!!

14. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    hier hoef je echt niet over te twijfelen, vele zullen hopen op zón test, ga op je rose wolkje zitten meid!

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    3,243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden

bedankt voor jullie reacties.

@lennylen: ik heb met kruidvat getest, 2 voor 5 euro. al de andere keren dat ik heb getest had ik echt een witte test. ik ga er nog niet vanuit dat het zo is, wil eerst een duidelijke test hebben. gewoon nog even geduld hebben, maar dat is moeilijk.

16. Mariska121

Mariska121 Actief lid

Jul 2, 2007
    415
    0
    0
    Laatste offtopic bericht van mij hoor :p

Ik heb vanmorgen op mijn NOD getest met clearblue met indicator en die gaf aan zwanger 2-3 weken! Nu ga ik op mijn roze/blauwe wolk zitten! :D

17. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    gefeliciteerd! ik zat al naar je eerdere fotos van de testen te kijken..de mijne waren niet eens zo duidelijk als die van jou en ik testte 1 dag voor NOD..en je hebt gelukkig al de digitale van CB gedaan..heb ik ook gedaan hoor hihi meteen duidelijkheid ipv maar dat getwijfel op die *@%# streepjes;)

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    3,243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    mijn test was vandaag echt een heel stuk duidelijker en het streepje stond er binnen 30 seconden ofzo, dus ik ben echt zwanger!!:D

19. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    gefeliciteerd meid!

Share This Page