Hi Ladies, Ik weet niet goed hoe ik de topic moest noemen maar ik moet gewoon ff mijn "ei" kwijt... Aan de ene kant ben ik het ff helemaal dat zwanger worden gedoe... Ik weet nu wel dat het kan maar helaas blijft het nooit zitten. 20 December '05 heb ik mijn pil in de prullebak gegooid. Daarna 2x zwanger geweest en 2 MK's gehad.... Ik hoop zooo dat ik nog zwanger het nieuwe jaar in ga...en dat het dit keer ook goed blijft gaan. Maar die onzekerheid! Zorgeloos zwanger zijn zit er voor mij gewoon niet meer in....en daar baal ik zo ontzettend van. Aan de andere kant... Heb ik deze maand gedroomd over mijn kind?! Ik heb ook (al kort na mijn 2e MK) het gevoel dat ik in december een positieve test in mijn handen heb. De vorige 2 zwangerschappen hebben zich ook aangekondigd d.m.v. een droom, welliswaar droomde ik toen alleen van de positieve testen. Ik mijn laatste droom kwam vaak het getal 3 naar voren.... Ik heb het laten analyseren en dat getal staat (o.a.) voor KIND(?!) Maar ik krijg nu ook het gevoel dat het toch ook staat voor "3x is scheepsrecht" gezien ik nu echt een duidelijk beeld had van mijn nog ongeboren kindje...., tevens zou het (mocht ik weer zwanger zijn) mijn 3e zwangerschap (in dit jaar) zijn. Ik hoop zo dat deze droom weer uitkomt en dat het nu echt goed gaat! Een mooier kerst en verjaardagskado (27/12 ben ik jarig) kan ik me niet voorstellen. Maar ja tis en blijft nog altijd spannend, ik heb niet echt een duidelijk beeld wanneer mijn NOD is....mijn cyclus na mijn 2e mk is toch anders verlopen dan dat ik had gehoopt maar goed. Aan de ene kant wil ik gewoon weer mijn verstand op 0 willen zetten, ff weer genieten, geen zorgen maken of ik wel of niet in mijn vruchtbare periode zit, weer dingen kunnen plannen omdat ik de kans aanwezig is dat ik tegen mijn NOD zit, niet meer tempen, niet meer op elk slijmpje, pijntje, adertje, misslijkheidje te letten of denken van...hmmmm zou het. Hoe ik het ook probeer (gewoon zo nu en dan een wijntje, gezellige dingen doen met mijn mannetje en vriendinnen, niet op het forum komen enz enz) het lukt me niet! pffffffffffffffffff Sorry meiden ik wil nog veel meer zeggen maar ik wil jullie ook niet geheel depri maken! Veel liefs Silla P.S. wat de dromen betreft...mijn 2e MK heeft zich ook als eerst droom aangediend en dat was dus ook weer uitgekomen
Och Sil...meis...ik gun het je zo verschrikkelijk! Ik hoop echt dat je 2006 zwanger afsluit...en dat het maar mooi zo'n maandje of 8 blijft zitten daarna....
Lieve Silla, Ik kan me voorstellen dat je het zwanger worden en al die gevoelens erbij ff beu bent. Je hebt ook zoveel verschillende emoties meegemaakt, 1e maal geluk, verdriet,2e maal geluk, verdriet, angst, ....teleurstelling en zoveel meer. ik hoop dat je het nieuwe jaar zwanger in mag gaan en dat je 3e maal scheepsrechts is! ik duim voor je flyke
Hallo Silla, Volgens mij ben je pas weer echt gelukkig als je zwanger bent. Een miskraam, en dan al helemaal twee, hakt er flink in. Ikzelf heb een missed abortion gehad in september en 2 curettages in oktober en ik moet zeggen dat het heel erg goed met me gaat. Maar toch denk ik nog ontzettend vaak aan de miskraam en kan me dan ook heel slecht concentreren op het werk. Ik voel me ook weer heel vrolijk enzo, maar ben pas weer echt gelukkig als ik opnieuw zwanger ben. Ik vind het wel een heel goed teken dat je deze droom hebt gehad. Voor mijn gevoel betekent het ook dat het de 3e keer goed gaat. Ikzelf heb voor mijn miskraam gedroomd dat mijn vriend van de dokter hoorde dat het mis was, en ook had ik een heel slecht voorgevoel. (daarnaast had ik nog iets vreemds meegemaakt) Jij hebt en een belangrijke droom en een goed voorgevoel, dus wie weet.... Het klinkt heel goed in ider geval! Ik hoorde toevallig laatst 2 verhalen van vrouwen die 2 miskramen hebben gehad en die nu wel een gezonde baby hebben. Geef alsjeblieft de moed niet op! De zon gaat zeker voor jou ook weer snel schijnen. Liefs, Marla
Hoi Silla ik hoop voor je dat je snel zwanger ben, want ik begrijp je dat je er helemaal gek van word. Ik heb precies hetzelfde het kan wel maar hij/zij wil ook niet bij me blijven. Ik duim voor je dat je een positieve test nog heb dit jaar. Liefs Jolie
Nou, ik moet zeggen dat ik het er ook ff moeilijk mee heb op dit moment... Gister alweer de eerste tekenen van ongi...weer! Maar vandaag toch mijn temp weer omhoog en geen roseverlies meer.. Ik snap er dus ff niks van.... Maar ja, zal wel uitstel van executie zijn...
Thanks Ladies! Ik hoop ook dat mijn droom voor de 3e keer uitkomt en dat ik daarna niet voor de 3e keer een nachtmerrie moet mee maken! @ San! Ik kan het me zo goed voorstellen dat je nou ook een mega dip hebt, ronde 9, veel belovende tempkaartjes gehad, roze verlies en nu temp. stijging en geen roze verlies...Hoe gek kan een mens hier van worden! Je weet het he...mijn duimen draaien weer overuren voor je! Nogmaals ladies, bedankt voor jullie medeleven!
Hallo Silla, Ik hoop voor je dat je dit jaar idd zoals al velen zeggen, zwanger zult afsluiten. Ik denk wel dat er een kern van waarheid in je dromen zal zitten. Ik heb zelf ook niet zo kort geleden gedroomd, wel is waar niet over een kind of bevallen, maar over het afsluiten van m'n verleden. Ik ben nog niet zolang geleden getrouwd en ik droomde dat ik met m'n man in m'n ouderlijk huis was en hij had een bom in zijn handen en die gooide hij weg in het huis en hij nam mij toen heel vlug mee naar buiten. Van buiten af gezien zag ik het huis in puin. Ik zie dit echt als het afsluiten van m'n verleden en dat ik samen met m'n man een toekomst ga beginnen. Ik denk namelijk zwanger te zijn deze maand, ik ga pas 9 dec. testen (eenmaal afgesproken met m'n man). Dus ik denk bij jou dat 3 keer scheepsrecht is! Succes en houd moed!
Hoi Silla, Hou de moed erin. Focus even nu niet zo op zwanger worden. Leuke dagen komen er aan. En probeer die met je partner bijzonder te maken. Ik 2006 al opgegeven. Het was voor mij een pech jaar! Hopelijk wordt 2007 beter. Hoop voor jou hetzelfde! Knuffel Miel
Kaatje! Spannend meis, ik hoop ook echt dat je deze ronde zwanger bent. Ik ben zelf wel het type wat vaak boodschappen uit dromen haalt. De 1ste keer (in april/mei '06) dat ik het droomde geloofde ik het niet totdat ik een positieve test in mijn handen had... Toen lichamelijk duidelijk werd dat het fout ging, droomde ik over mijn (overleden) oma die afscheid van mij nam met een kind in haar armen. De volgende dag verloor ik het vruchtje en was mijn 1ste MK een feit. De 2e keer dat ik het droomde, droomde ik o.a. over 3 testen en zat maar met 3 vinger in de lucht! Zoals ik al zei, het getal 3 staat o.a. voor Kind... En ja hoor....ik was later die maand zwanger... Maar al snel na droomde ik over bloedverlies... En na ong. 2 wkn...hevig bloedverlies en de volgende dag verloor ik het vruchtje en ja...mijn 2e MK was een feit.... Dus gezien ik nu een 3e droom heb m.b.t. een kind, ik heb gezien (met de leeftijd van ong. 3/4 maanden) hoe het eruit komt te zien en dat ze veilig in mijn armen ligt, daarom hoop ik nu dat dit ook zo'n droom is en dat het een teken is dat het goed gaat gezien ik in deze droom mijn kind heb vastgehouden....
Ik hoop dat je droom uitkomt en je snel weer zwanger bent. Ik wil je even een hart onder de riem steken.... Ik heb in maart 2005 mijn spiraaltje laten verwijderen. Een half jaar later, in september was ik zwanger maar dit eindigde in mijn eerste miskraam. In februari 2006 weer een miskraam, maar in maart weer zwanger, en zie mijn banner.....Ik ben nu bijna 37 wkn zwanger. Wij hebben er dus ook een jaar (16 rondes) over gedaan om na 2 miskramen zwanger te raken, maar vooral te blijven. En nu zitten we te wachten op het moment dat onze kleine meid zich aandient! Dus....houd hoop en keep on smiling Succes... Liefs Noralien
Dag Silla, Ook ik hoop voor jou dat je zwanger het nieuwe jaar mag ingaan. Misschien klopt het wel wat jouw dromen voorspellen en is 3x scheepsrecht. Ik blijf voor je [-o< Groetjes, T