Ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Arian, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hoi Meiden,

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi, dag 34, langste cyclus was 35 dagen dus hoop zo dat ik van de week ongi wordt, heb er zo'n last van. Het voelt net of wil het er uit, maar zit er iets voor, waardoor het er niet uit kan.. :( Als ik maandag nog niet ongi ben, ga ik langs de HA. Wordt gek van die buikpijn... (4x neg. getest) Maargoed dat even terzijde.. ;)

Ik zou vanaf dat ik weer ongesteld ben geworden willen beginnen met ovulatietesten.. Kan iemand mij uitleggen wat ik dan moet doen, en vanaf wanneer.. Ik weet het, Google is er ook, maar ik lees veel verschillende verhalen vandaar.. ;)

En wat is een goede (niet zo'n dure) site waar je deze testen kan bestellen?

Thnx!

2. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Via zwanger&kids kan je goedkope test kopen.
    Daar staat ook in de beschrijving op welke dag van je cyclus je moet beginnen met testen. Als je dat aanhoud moet het goed komen.

Ik heb een cyclus van ongeveer 28 dagen en begin met testen op cd 12. Meestal heb ik dan rond cd 14/15 een positieve test.
    Een positieve test betekend dat je binnen 24a 36 uur een eisprong hebt. Dus is je test positief, klussen maar!!!

hoop dat je er wat aan hebt. Suc6!!

3. heleeno

heleeno Lid

3 dec 2010
    14
    0
    0
    ik vond zelf die dure van clearbleu het duidelijkst maar goe het is maar net hoeveel geld je er aan uit wil geven!!!
    Maar had bij die goedkope steeds mijn twijfels!!

Deel Deze Pagina