Hoi allemaal.. Even kort mijn verhaal: mijn man en ik zijn 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje, en nu 3 maanden in de MMM. Deze maand is dmv echo gekeken wann mijn eisprong zou zijn en daarvoor hebben we natuurlijk geklust.. nu moet ik volgens die eisprong over een week pas ongesteld worden.. maar ik heb de afgelopen dagen echt heel veel buikpijn!! het komt in vlagen maar dan trek ik ook echt krom! au.. ik kan niet eens blijven staan.. Het is echt onder in de buik, en de spieren trekken ook helemaal aan.. Heeft iemand dit ook gehad? ik heb er een slecht gevoel over..
Oh wat vervelend voor je zeg! Ik heb geen idee wat dit kan zijn.....misschien een innesteling? Kun je als je het niet vertrouwt het zh niet bellen en vragen of zij een echo maken of even kunnen kijken? Ze kunnen je waarschijnlijk in elk geval vertellen of deze klachten vaker voorkomen of niet. Sterkte!
zit er ook al over te denken om te bellen.. maar dat kan vandaag natuurlijk weer niet.. en morgen zit ik op werk.. naja ik kijk wel even. gister had ik 's ochtends en 's avonds ook al buikpijn.. maar niet zo erg als vanochtend.
blackbird. Ik herken je helemaal. ik heb dit eergister gehad. ik kon alleen maar krom staan en als ik rechtop ging staan was het net of er een elastiekje te kort was die uitgerekt moet worden. Bij mij duurde het ongeveer 15 minuten tot een half uur. zelf heb ik een onregelmatige cuclys dus ik dacht dat het mijn ei was maar weet het ook niet zeker. Sorry dat ik je ook niet verder kan helpen
Vanmiddag kwam ik erachter dat ik ook nog best wel wat bloed heb verloren.. Ongi dus al?? wat zou dat zeggen? het is 7/8 dagen geleden dat mijn eisprong was.. dat is toch veel te weinig? zou het niet 14 dagen moeten zijn ik ben zo in de war, voel me echt misselijk en heb hoofdpijn.. en ik blijf ook maar "onder-buik-pijn" houden, of in ieder geval een vaag gevoel daar.. Morgen ga ik de fertiliteitspoli bellen wat ik er mee aan moet.. Getver.. ik begon net weer hoop te krijgen, die is nu weer totaal de grond in gestampt..