wanneer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door fleur1980, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ben nog niet zo heel lang geleden gestopt met de pil (dec) dus weet niet van hoeveel dagen tellende cyclus ik uit moet gaan.
    Na mijn ontr bloeding kwam de eerste echte menstruatie al na 14 dagen. Daarna een cyclus gehad van 24 dagen.
    Als dat nu weer is, zou ik rond 17 feb mijn eisprong gehad moeten hebben. De 21e had ik een opgezette buik en steken. Misschien was het dus toen pas...
    Nu ben ik ontzettend moe en heb mn hele kin vol puistjes staan (heb ik normaal ook wel maar lang niet zo erg!)
    Ik weet nu dus eigenlijk niet wanneer mijn nod zou moeten zijn (bij een cyclus van 24 dgn zou dat 3 mrt zijn)
    Wanneer zouden jullie testen? Het lijkt me wel handig als dat voor 5 mrt kan, dan is het carnaval en als ik niet zw ben, wil ik wel graag een wijntje drinken... maar misschien is het dan te vroeg om te testen maar ben ik alsnog zwanger?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je kunt rustig alvast gaan testen van de week, maar ik zou er idd niet van uitgaan dat een negatieve test dus betekent dat je dan niet zwanger bent. ff geen alcohol dus, deze carnaval! (Tenzij je eerder al ongesteld wordt natuurlijk :D).
    Gezien je opgezette buik en de steken, zou ik denken dat je je ei idd de 21e hebt gehad, dus daar twee weken bij op tellen, zou je dan kunnen testen.
    Houd er rekening mee dat er regelmatig vrouwen zijn die pas laat positief testen, dus als je zwanger wilt worden en je bent nog niet ongesteld geweest: altijd de alcohol laten staan voor de zekerheid! :)

Deel Deze Pagina