's ochtends of 's middags testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Gezellige Taart, Aug 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

Jul 10, 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi

Ik vraag me nou eigenlijk af wat nu beter is 's ochtends of 's middags testen?
    Heeft hier iemand ervaring mee?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

sommige vrouwen testen beter sochtends en sommige savonds hangt van vrouw tot vrouw en urine tot urine af :)

3. me83

me83 Niet meer actief

voor een zwangerschaptest denk ik dat de meesten hier voor ochtend urine gaan..

voor een ovulatietest is middagurine beter, minder erg geconcentreerd en je lh piek zou rondhet middag uur hoger zijn..

4. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

Jul 10, 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm thanks voor de snelle reacties. Dan houden we het maar gewoon op ochtend urine voor een testje te doen.
    ik weet eigenlijk helemaal niet wanneer ik moet testen. Zo stom ben op 1 juli gestopt met de pil, dus ja of ik raak meteen zwanger of ik moet nog wachten op de ongi.
    Ik las bij een ander topic dat een zwangerschapstest s'middags ook duidelijker was, dus vandaar mijn vraag.

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Toen ik op 9dpo teste deed ik dat met ochtendurine, tot 12 dpo. Mijn LF is namelijk maar 12 en ik teste eigenlijk altijd gewoon s'midddags of s'avonds. Ik denk dat als je vroeg test, je beter met ochtendurine kunt testen. Maar als je op je NOD test, je dat gewoon de hele dag door kunt doen. Mijn test van gisteravond was zelfs duidelijker dan die van vanmorgen met ochtendurine!

6. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Bij mij reageerde de tesen veel beter op middag urine! :)

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ochtend urine is veel meer geconsenteerd dan middag urine , als het om zwangerschapstesten gaat.

Share This Page