ovulatietesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jelske1978, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi ik heb ff een vraagje,mischien beetje dom :D maar kan je die ovulatietesten meerdere malen gebruiken of 1 keer?ben er zelf nog niet mee bekend

2. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Je gebruikt de testen een keer. Er staat ook altijd dat het test streepje net zo donker als het controle streepje moet zijn. Ik heb ze maar een maand gebruikt maar de teststreep was wel een aantal dagen aanwezig maar wel lichter, en zie mijn banner :D Trouwens dat was pas rond dag 22 en uiteindelijk ben ik inderdaad ook rond die tijd bevrucht volgens de termijn echo.

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Vragen zijn nooit dom!

Maar nee, je kan ze maar één keer gebruiken. Zelf doe ik ze niet elke dag (zonde). Ik gebruik ze op de dagen dat ik niet klus (dus om de dag). Als je toch klust, hoef je er ook geen te doen. En vanaf het moment dat streep duidelijk begint te worden, doe ik er elke dag een.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Jannes gelukkig hebben we gisteravond wel geklust

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Bedankt meiden,nou dan hoef ik niet echt aan de ovutest. ik klus zoiezo om de dag en soms een dag extra,kan toch geen kwaad 2 dagen achter elkaar?dat hoor je welleens.ik weet natuurlijk niet precies wanneer mijn eisprong is ,is pas de 2e ronde eerste was cyclus 35 dagen en mischien nu wel korter of langer ,dus vandaar het vele klussen :D

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Joma teveel vrijen is ook niet goed geloof ik, maar als het sperma van je vriend wel goed is maakt het denk ik niet zo veel uit.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @vruchtje ik had gelezen dat om de dag goed was :D hahaha of klopt dat niet

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi meiden nog ff over die ovutesten je kan ze dus maar 1 keer gebruiken,ik las dat de clear bleu testen ongeveer 30 euro kost zijn die dan ook maar voor 1 keer?

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Om de dag lijkt mij perfect! Voor 30 euries zul je wel meerdere testen krijgen hoor.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @vruchtje bedankt!dus om de dag lijkt me ook wel verstandig,en ja die ovutesten ja lijkt mij ook dat je er meerdere hebt voor dat geld,maar wij doen nog wel ff zonder :p

11. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    ik ben de kluts kwijt!

De hele maand druk met de ovulatietesten in de weer geweest. Elke avond getest, maar geen dag positief. Cyclus is gemiddeld tussen de 28 en 35 dagen. Vandaag is de 28e dag! Hoe kan dat nou?

Het is de 28e dag, zou de kruitvat test al werken? Hebben meer meiden geen succes met de ovulatietests?

Kan het ook zo zijn dat je geen eisprong hebt? Als dat zo is, kun je dus ook niet zwanger worden!

kuz

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hmm, dat is vreemd! Zit nu ff na te denken, maar ik zou niet weten waarom je geen positieve test hebt gehad rond ovulatie. Wellicht moet hij toch nog komen?

13. Vandaag begonnen met CB digitaal, nog geen smiley, maar op de strip was wel een duidelijke tweede streep te zien, maar lichter dan de controlestreep. Ik vermoed dat mn ei er nu wel aan gaan komen, misschien morgen positief...

Groetjes Jelske

14. meissie28

meissie28 Actief lid

24 jan 2007
    144
    0
    0
    verpleegkundige
    goedemorgen meiden

vanmorgen dag `15 wederom negatief
    wanneer hadden jullie positief?
    ik heb nu de digitale van cb anderen waren op

xxx

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Het ligt helemaal aan hoe lang je cyclus is. Heb je bijvoorbeeld een cyclus van 32 dagen, dan test je pas positief rond dag 17-18. Suc6

16. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    Hallo meiden ,
    ik wilde me even voorstellen .. Ik ben Ramona 24 jaar en kom uit zuid limburg...
    ik ben al 3 maanden bezig om zwanger te worden en heb altijd gerekend dat op dag 14 mijn eisprong was omdat mijn cyclus 28 dagen was. nu heb ik maandag een ovulatie test gehaald (clear blue) en ben op dag 8 begonnen met testen... daarna dag 10 en vandaag dag 12 geeft ie een mooie dikke blauwe lijn :D dus je kan beter vroeg beginnen met testen weet ik nu uit mijn eigen ervaring :)
    veel succes met testen ;)

17. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ooh ;) ja nog een tip : test het s'morgens want je moet 4 uur niet geplast hebben voordat je test... dan bevat je urine het meeste hormoon LH
    groetjes van Ramona

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Je mag echter niet met eerste ochtendurine testen (staat bij mij in handleiding). En niet teveel drinken, dan wordt urine teveel aangelengd.

19. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik heb mijn vorige cycles getest met de clear blue ovu testen maar geen smiley gehad helaas. Vanaf dag 11 tot bijna aan de dag van mijn menstruatie getest.

Liefs, Bibu !

20. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Test zelf met Clear Blue maar dan zonder de smily's helaas. Maar die streepjes werken ook goed. Of ze echt werken, is natuurlijk moeilijk te zeggen, want ik ben nog niet zwanger. Wat ik wel weet is dat ik nog al een wisselende cyclus heb gehad en dus op verschillende momenten mijn eisprong. Bij een cyclus van 34 dagen testen ik positief op dag 22 en een cylus van 31 dagen op dag 18. Ik voel mijn eisprong niet dus ik begin standaard te testen op dag 14, zodat ik het moment niet kan missen. Is me namelijk al een keer gebeurd toen ik dacht dat ik cylcus had van 34, maar niet dus. Af en toe word ik wel doodziek van die testen, want zo ben je bijna de hele maand met je zwangerschap bezig en ik heb nu niet het idee dat dit nu zo bevorderlijk is. Maar hoe dan ook, ik ga toch in het weekend weer die testen halen, want ik wil ook niet het risico lopen dat ik deze maand 'het moment' mis!

Deel Deze Pagina